Geplaatst: 16 november 201411 j Ik ben speltbrood aan t bakken en overal hangt was te drogen..een aparte combi van geuren. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 november 201411 j Wintergeurtjes, nog even en we mogen weer adventspullen tevoorschijn halen.
Geplaatst: 19 november 201411 j Jummie Jane!Het is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een stukje snoepen.. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 19 november 201411 j Ja dat is zeker jammer, jullie zijn van harte welkom. Boterkoek smaakt goed, met echte boter natuurlijk wel lekkerder
Geplaatst: 20 november 201411 j Snert! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 20 november 201411 j oe! En dat zo vroeg in de ochtend. Hier ruikt het naar heerlijke koffie uit de Simon Leveltwinkel..ik kreeg een pak vers gemalen espresso We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 november 201411 j Appels ..... sappan gebruikt.....10 kg appels...... kwart liter sap......ik doe íets fout, denk ik
Geplaatst: 21 november 201411 j Appelsap maak ik via de sapperse/centrifuce.3 kilo appels ongeveer 2 liter sap Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 21 november 201411 j Zo'n ding heb ik ook nog ergens in de kast staan, tnx Thea Net 8 kg appelpulp in de compostbak gegooid, 1/4 liter appelsap is al op Zou het aan het oude model liggn dan?? Ik heb zo eentje zonder slangetje. ** geedee rent naar buiten en gooit die &^(%^&&(^&%% sappan heeeeel ver weg ** Huis ruikt nog steeds naar appels.....ringetjes hangen boven de haard te drogen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.