Geplaatst: 29 juni 20205 j Ik zou het ook bij "wat heb je vandaag geoogst" kunnen zetten, of bij het bloementuindraadje. Maar de geur van bloeiende koriander, dille en siererwten is zo overweldigend, dat ik dit een betere plek vind.
Geplaatst: 29 juni 20205 j Mooi ook die korenbloem met wit en blauw. Plaatje. Ik kan kan het bijna ruiken.
Geplaatst: 7 juli 20205 j Vandaag ruikt mijn huis naar siererwten. Net geplukt, voordat de hemelen open gingen. Ze ruiken zaaaalig!
Geplaatst: 3 augustus 20205 j Heerlijke calamari wat ligt te sudderen voor een of ander recept. Ruikt zo lekker hier! Mega trek
Geplaatst: 28 augustus 20205 j Zweet! Ben al bijna 4 u bezig met de was. Vouwen, vouwen, vouwen en nog meer vouwen. (Alsof ik al maanden geen was heb gedaan ipv 4 dagen!)
Geplaatst: 28 augustus 20205 j Haha ik kan het in de klaagdraad zetten, maar ik haak even aan bij jouw was. Hier ruikt het naar gier. Ik had een was opgehangen, twee keer onderbroken door een regenbui, en toen kwam de boer met z'n gier injectie dinges op een weiland hiernaast. Tja. Gelukkig staat de wind redelijk gunstig.
Geplaatst: 28 augustus 20205 j Bah, al die viezigheid..... Hier ruikt het huis naar pizza, met tomaten etc. van de tuin. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 29 augustus 20205 j Auteur Hond die eendenpoep heeft gegeten... Gisteren naar geroosterde paprika en knoflook! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 augustus 20205 j Oe. Doe mij dan idd maar het huis van gisteren... Stink-Pleun! Hier versgebakken brood. En daar komt straks versgebakken appeltaart bij!(Hieronder die van eergisteren en die is goed bevallen!) wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 1 september 20205 j Mijn huis ruikt nu naar basilicum. Ik heb gister het zaad geoogst, en dat ligt hier nu te drogen. Ruikt zalig!
Geplaatst: 1 september 20205 j Mmmm doo op basilicum! Je brengt me gelijk op ideeen. Denk dat ik wat blaadjes door de aardbei mango jam ga roeren. Ben jam aan het maken en al de fruitexplosie aan geuren zorgt dat ik een beetje dol ervan wordt. Fruit High [emoji1787][emoji1787][emoji1787] 1 september 20205 j aangepast door Mellie Foto erbij
Geplaatst: 1 september 20205 j Hier rook het naar spinazie, die ik geblancheerd heb voor die de vriezer in gaat.
Geplaatst: 26 september 20205 j Naar houtkachel die de hele zomer niet gebrand heeft. Beetje muffig. En naar de soep met botjes die erop staat te trekken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 september 20205 j Haha, die geur had ik gisterenavond ook. Eerste keer houtkachel aan is toch niet ideaal qua geur, maar gelukkig is dat snel voorbij. Nu ruikt het beter, naar appelmoes.
Geplaatst: 27 september 20205 j Ik doe mee met de appeltaartgeuren, maar het is eigenlijk meer een appelcake met veel appel.
Geplaatst: 27 september 20205 j Ohhh klinkt goed al die appeltaartgeuren! Ik heb net heel veel tijm geoogst en gedroogd in de oven op 50 graden, dus daar ruikt ons huis nu naar Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 27 september 20205 j Nu heb ik trek in een appelcake. Heb slechts 1 appelboom, maar die heeft er dit jaar heeeeeeeeeeeeel veel zin in. Ben al weken appelmoes aan het inmaken. Wie weet dat ik straks nog aan de slag ga, er staat nog een volle grote bigshoppertas in de kamer. En in de boom hangt ook nog genoeg, dus voorlopig kan ik mijn lol nog wel op.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.