Geplaatst: 11 juli 201114 j naar t huis van mijn oma we hebben het een en ander meegekregen omdat ze naar een verzorgingstehuis gaat... en de typische geur hangt nu ook bij ons... best maf...
Geplaatst: 11 juli 201114 j Ja, dat zal inderdaad wel erg gek zijn Margareth ... Hier ruikt het heerlijk naar groene zeep. Dat geeft mij een moe-voldane frisse associatie ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 12 juli 201114 j Vanbinnen natgeregende kaplaarzen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 juli 201114 j Zelfgemaakte kruidenboter (met bieslook en knoflook enzo) en frituurhapjes
Geplaatst: 17 juli 201114 j ow appelvrouw das vervelend! Regent t bij jou ook zo heftig? Ja, het was dinsdag dat ik het schreef, maar de afgelopen nacht hebben ze een waterval boven ons huis gebouwd...water in de kelder, de schuur, de doorloop..het ruikt nu dus voornamelijk muf! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201114 j hopelijk verdwijnt de geur en de nattigheid met wat mooier weer. Jo dat zou leuk zijn...helaas net weer een megaspetterbui over ons heen gekregen..ik was net een zaaibedje aan t maken voor sla & rucola...en wou het even afmaken.Nu ruikt het huis dus naar natte Appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201114 j Mijn huis ruikt nog een beetje naar de lasagne die we hebben gegeten Good things come in small packages
Geplaatst: 20 juli 201114 j Owww de geur van zelfgemaakte appelmoes... ik doe er dan ook nog wat kaneel door... zoooo lekker Good things come in small packages
Geplaatst: 21 juli 201114 j Auteur Gisteravond: gebakken brood en vele verschillende soorten etensresten in 1 grote pan (voor de varkens) (niet echt lekker) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 juli 201114 j Schone was, hangt net aan de lijn. Frist t huis een beetje op. Good things come in small packages
Geplaatst: 21 juli 201114 j Gisteravond: gebakken brood en vele verschillende soorten etensresten in 1 grote pan (voor de varkens) (niet echt lekker) Beetje off-topic , sorry .. Maar moet je voor de varkens alles koken en waarom is dat? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 21 juli 201114 j Auteur Nee, niet alles, maar de schillen van bijv. aardappels (die mijn schoonmoeder voor ons opspaart in de vriezer ) koken we wel. Omdat ze met de rauwe vorm niet veel kunnen in hun lijf (en dus niet dik worden ) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 augustus 201114 j Uien in de schuur dus niet in huis.Getsie. Gisteren alle uien opgehaald uit de moestuin, en wel op de fiets.Fietstassen vol, op het kinderzitje een grote zak, en in het mandje voorop.Leek wel zo'n rijdende pan huspot Een deel al opgehangen, nu nog de rest.
Geplaatst: 1 april 201213 j Ik heb een geurkaarsje branden, 4 tegelijk, moet op zeg maar In de achterkamer, heb ik een paar vazen met narcissen staan, die worden hier als een zg fundraiser verkocht voor cancer research en dus heb ik lekker ingeslagen voor het goede doel.Ze ruike heerlijk, wist niet eens eigenlijk dat Narcissen zo'n lekkere geur hadden.
Geplaatst: 1 april 201213 j Narcissen en vers brood..lekker. Hier ruikt het naar koeien, de oude boer was net langs..en soms -als hij net heeft gemolken- ruikt hij een beetje sterk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 april 201213 j Hier kwam de boer ook langs, met de giertank alleen. Je kan wel raden hoe het hier ruikt dus.
Geplaatst: 1 april 201213 j brrr. niet lekkerder dan bij mij We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.