Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een ieniminie stekje van de paarse framboos voor je....ik heb hem voor je opgepot. Toevallig lag de punt van een van de uitlopers op de grond en is daar blijkbaar geworteld. Er zijn al nieuwe scheuten daaraan zichtbaar...grappig he?

En ja graag een aantal zaden van de rammenas....de thuiskok weet wel wat ie ermee moet en neemt een proefpot niet erg hete kimchi mee voor de proeftafel, kun je proeven

Geplaatst:

Iemand nog belangstelling voor uitgezaaide bloemen (vast, of 2-jarig)?

AN6168s79851490944512.jpg

Vooraan: linaria dalmatica (gele bloemen met een streepje rood-oranje, bloeit heel lang)

L: Verbascum chaixii Album (2-jarig, bloemen zijn wit met roze hart)

R: Antirrhinum braun-blanquetii (vaste leeuwenbek, witgele bloemen)

Achter: jacobsladder (blauw/paars)

Geplaatst:

Anna, in reactie op wat je in mijn draadje poste: een leeuwenbekje + evt. nog wat zaadjes kalibos, daar ben ik erg blij mee. Komkommers ben ik als het goed is in voorzien inmiddels

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hoi Anna, beetje brutaal misschien, maar heb je misschien nog de een of andere peper over? Er zijn bij mij nul zaailingen opgekomen Soort maakt me echt niet uit, gewoon iets peperachtigs dit jaar zou ik nog wel leuk vinden.

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Geplaatst:

Ja daar kan ik m'n vader wel blij mee maken Heb je misschien zo'n salade-emmer voor mij? Lijkt me wel wat voor de paddenstoelenkweek.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...