Ciska Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Ik heb een ieniminie stekje van de paarse framboos voor je....ik heb hem voor je opgepot. Toevallig lag de punt van een van de uitlopers op de grond en is daar blijkbaar geworteld. Er zijn al nieuwe scheuten daaraan zichtbaar...grappig he? En ja graag een aantal zaden van de rammenas....de thuiskok weet wel wat ie ermee moet en neemt een proefpot niet erg hete kimchi mee voor de proeftafel, kun je proeven Quote
Anna3 Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Hoera voor de paarse framboos Rammenas heb ik alleen niet? Bedoel je romanesco? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik heb wel zwarte rammenas? Die zaai je na de zomer, eet je in de herfst. Of winter, als je ze inkuilt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Iemand nog belangstelling voor uitgezaaide bloemen (vast, of 2-jarig)? Vooraan: linaria dalmatica (gele bloemen met een streepje rood-oranje, bloeit heel lang)L: Verbascum chaixii Album (2-jarig, bloemen zijn wit met roze hart) R: Antirrhinum braun-blanquetii (vaste leeuwenbek, witgele bloemen) Achter: jacobsladder (blauw/paars) Quote
SuusP Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 De lichtgele leeuwenbek weet ik wel een plekje voor Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Wortel Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik wil de jacobsladder graag, kijk je op mijn lijstje of ik nog iets voor jou heb? Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Wil ik dat hartje verbascum wel. Ik vraag me af of dat mottenkruid is? Dat had ik ooit maar is verdwenen..ik vind het prachtig Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Had je nog steeds belangstelling voor een vosse(n)bes? Quote
Anna3 Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Jazeker! Zie je op mijn lijstje nog iets? Of zal ik chocolade voor je meenemen? Quote
Goldfish Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Doe mij maar wat perliet. Geen idee of ik het ooit nog ergens voor ga gebruiken, maar altijd fijn om wat op voorraad te hebben. Quote
SuusP Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Anna, in reactie op wat je in mijn draadje poste: een leeuwenbekje + evt. nog wat zaadjes kalibos, daar ben ik erg blij mee. Komkommers ben ik als het goed is in voorzien inmiddels Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Raquette Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Hoi Anna, beetje brutaal misschien, maar heb je misschien nog de een of andere peper over? Er zijn bij mij nul zaailingen opgekomen Soort maakt me echt niet uit, gewoon iets peperachtigs dit jaar zou ik nog wel leuk vinden. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 SuusP Raquette, dat lukt wel hoor! Quote
Raquette Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Jippie! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik heb nog een klein beetje knoflookbieslook kun je daar iets mee? Quote
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Ja daar kan ik m'n vader wel blij mee maken Heb je misschien zo'n salade-emmer voor mij? Lijkt me wel wat voor de paddenstoelenkweek. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Wat voor emmer bedoel je precies?Heb je ergens een foto gezien? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.