Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Gisteren heb ik meikaas gemaakt, het is een flinke geworden! 1,2 kilo Ik ga hem vandaag in stukken verdelen en verpakken. De schimmelkaasjes zijn al een tijd terug verpakt en liggen in de koelkast na te rijpen. Ze zullen in de week na de MTFD zacht genoeg zijn om te eten Nemen de schimmelkaas-mensen iets van een plastic bakje mee? Met deksel? Ze passen niet in het plastic (wegwerp) bakje wat ik voor de meikaas gebruik namelijk. En je wilt niet thuiskomen met een platte en uitgesmeerde kaas tussen je plantjes

Ik kan dus nog een paar stukken meikaas 'kwijt', mocht iemand willen. Als ik maar een groot stuk overhoud voor op de lunchtafel. Edit: niet meer te bestellen

IMG414872691523687343.JPG

Geplaatst:

Volgende keer beter, het stomme is, ik proefde het wel op de tafel, en toen zei ik nog tegen mijn man, dat ik die ook nog ff vragen moest. Maar dan sta je weer even te kletsen , en je loopt langs de zaailingtafel, en je kletst weer even, en dan vergeet je het.

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...