Jeroen76 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 (aangepast) Hallo allemaal, Tapatalk is erg handig en ik gebruik het met héél veel plezier. Echter zit er 1 irritant item in en dat is de automatische handtekening die automatisch onder ieder bericht komt te staan en in mijn ogen totaal nutteloos is en het forum dusdanig vervuild. Je kunt het heel makkelijk uitzetten. Ga eerst naar de startpagina van Tapatalk waar de forums staan die je volgt Kies het tabblad met het poppetje, jouw profielscherm. Je ziet bovenstaande als je daar op klikt Klik nu op instellingen, midden in de lijst en je krijgt het volgende scherm: Klik onder aan de lijst op "Handtekening" en je krijgt het volgende scherm: Selecteer "Geen" en that's it! Hierna zul je geen handtekeningen meer plaatsen onder al je berichten met enkel de melding: verstuurd van m'n...... Excuses voor m'n bemoeienis maar stoor mij er mateloos aan. Gr. Jeroen 7 april 2017 aangepast door Gast Quote
roeier Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Excuses voor m'n bemoeienis... Bedankt voor je bemoeienis; die automatische advertenties onder ieder bericht zijn gewoon spam; hoe minder we daarvan zien, hoe beter. Quote
speets Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Goeie, Jeroen Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
HuubvG Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Maar hiermee is het probleem nog niet verholpen. - gebruikers met het onderschrift lezen deze klacht / dit topic niet- gebruikers weten niet hoe ze het uit moeten zetten Ik zal gebruikers met dit onderschrift eens per PB doorsturen naar dit topic. Ik heb weleens iemand verzocht per PB om het uit te zetten, maar kreeg geen gehoor. Quote
Frans D Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 @Jorg; Kan jij de handtekeningen zelf niet helemaal uitzetten?Afhankelijk van het abonnement van het forum, schijn je dit als beheerder te kunnen doen. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 29 april 2017 Auteur Geplaatst: 29 april 2017 Graag gedaan en inderdaad handig om even naar de uitleg in dit topic te verwijzen als er weer een vervelende handtekening staat. Quote
Jorg Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 @Frans D toen taptatalk deze functie voor het eerst introduceerde heb ik daar naar gekeken, maar er was toen nog geen mogelijkheid voor. Ik loop het straks even na of het nu wel al kan. Quote
Jorg Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Update: er is gekozen om een abonnement bij tapatalk af te nemen, zodat het tapatalk onderschrift forumbreed voor iedereen nu is uitgeschakeld. Quote
Frans D Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Top, maakt het forum er weer mooier op. Quote
JokeJoie Geplaatst: 12 mei 2017 Geplaatst: 12 mei 2017 Je had mij als nieuweling er ook op gewezen, toen gelijk uitgezet ik vond het ook irritant maar wist dus niet dat je het uit kon zetten. Was toen dus al blij met de bemoeienis Quote
0xygen Geplaatst: 8 juni 2017 Geplaatst: 8 juni 2017 Bedankt voor de bemoeienis verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Quote
speets Geplaatst: 8 juni 2017 Geplaatst: 8 juni 2017 Aiiiii, Tapatalk is terug Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.