Geplaatst: 23 januari 20187 j Voor mijn nu even niet. Heb net de zaden doos binnen en daarna begint de zadenenvelop weer...
Geplaatst: 23 januari 20187 j Hebben toch al best een aantal zich opgegeven. Waar is het wachten op? https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 26 januari 20187 j Auteur Mooi, dan kunnen we aan de slag! Wil iedereen die mee wil doen, zijn/haar adres via pb aan mij doorsturen? Ik denk dat we per post gaan versturen, of mensen moeten toevallig bij elkaar in de buurt wonen. Dus dan maakt de route niet perse uit. Dus... wie het eerst z’n adres mailt, is de eerste op de lijst Voorlopige deelnemers (graag jullie adressen via pb) AmruttenTuinman Tristan 8 februari 20187 j aangepast door Gast
Geplaatst: 26 januari 20187 j Ik sla toch heel even over. Net de bio-doos gehad en weer doorgestuurd, dus mijn eigen zadencollectie is weer aangevuld. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 24 februari 20187 j Gaat de envelop nog rond dit voorjaar ? Samanthap , ik heb een pb gestuurd 14 dagen geleden. Niet ontvangen ?
Geplaatst: 24 februari 20187 j Door op de naam Samantha in haar profiel te klikken, kun je zien wanneer ze het laatst hier online was.8 februari.
Geplaatst: 16 maart 20187 j Ik doe ook graag mee aan de envelop ! Net dit jaar begonnen met een plukbloemen tuin dus lijkt mij leuk. Ik heb Samantha een berichtje gestuurd. Mogen er ook kleine bloembollen in de envelop? Jk heb er een aantal van die ook door de brievenbus passen
Geplaatst: 20 maart 20187 j Auteur Hoi, ik ben er weer! Ik ben door ziekte volledig offline geweest, maar nu back in business. De envelop gaat morgen door naar amrutten. Ik voeg cupcake en greenchitect toe aan de lijst.
Geplaatst: 29 maart 20187 j Greenchitect, ik heb al een pbtje gestuurd maar die komen sinds kort nog wel eens niet aan. Dus hier ook nog even wil je mij je adres sturen zodat ik de envelop door kan sturen ?
Geplaatst: 3 april 20187 j Ik heb nog geen adres gekregen, kan ik de envelop doorsturen naar de volgende op de lijst ??
Geplaatst: 25 april 20187 j Dank je wel aan diegene die zaden van Delphinium ajacis in de zadenenvelop heeft gedaan.Ik heb er een aantal gezaaid. Prima opkomst, net verspeend. T.z.t plaats ik een foto.
Geplaatst: 28 april 20187 j Auteur De envelop is hier gister aangekomen. Als er nog iemand interesse heeft om de envelop nog eens te krijgen laat het dan even weten, dan stuur ik m weer door. En graag gedaan Amrutten, ik ben benieuwd naar de foto’s!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.