ronnie24 Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Ik zal me even opnieuw voorstellenBen de laatste jaren alleen actief geweest Op het Nederlandse tomatenforumNaar aanleiding dat daar geen activiteiten meer zijnKom ik hier om mijn kweek seizoen met jullie te delenEn tevens van jullie feedback te leren Had me jaren geleden al een aangemeldMaar niet veel actief geweestMijn tomaten-moestuin blogZal het meestal over tomaten gaan dat is mijn passieTevens paprika -----komkommers - aardbeien --- sperziebonen -- sla en wat kruiden --- peterselie diverse bieslook diverse basilicum --selderij--munt --- rozemarijn dille maggi plant maar nogmaals ben een tomaten freakHeb hier een folie kas 8 bij 4 meter zelfbouw op gebouwd met latten pvc pijp tunnelfolie 3 meter hoog staat nu al 4 jaarook in de wintereen kastje aldi 4bij2 meter voor paprika planteneen klein afdak voor komkommer planten en aardbeienTevens een aardbeien wand ongeveer 24 plantenTer informatie ben nooit met moestuin bezig geweestBen er mee begonnen in 2006 Daar voor 30 jaar met elektronica bezig geweest zendamateur We hebben hier geen perfecte grond 35 cm diep gele grondDoor de laatste jaren heen mest en compost en pot grondligt dat op 55 cmDe laatste jaren een goed resultaat gehad in mijn serreZo kan ieder lezen waar ik zo al mee bezig ben met mijn passie tuin buiten geuren van planten vooral tomatenNaar een ochtend dieven bij tomaten loop ik de hele dag aan mijn handen te ruiken ronnie24 Quote
Jeroen76 Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Heerlijk Ronnie zoals jij over jouw tomaten vertelt. Ik zie graag wat foto's van je successen en hoop veel van je te leren want je bent inmiddels een heuze tomatenprof Leuk dat je hier naar toe bent gekomen. Heb mij ook aangemeld bij het tomaten en peperforum maar bij beide gebeurt er inderdaad niet veel helaas, hier is het druk daarentegen. Gr. Jeroen Quote
Bit Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Welkom Ronnie24 En Jeroen76, zoals je natuurlijk al gezien hebt, gaat Ronnie24 zijn update's bijhouden op de plek binnen ons forum waar een ieder die dat wil, dat kan doen : blog/index_u-220.html Quote
weknow Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Ha....nog eentje die de geur van tomatenplanten zo lekker vindt Ik ruik ze ook heel graag!Welkom Ronnie! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
paddestoelengek Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Hoi Ronnie, ik woon bij je om de hoekals je mee wilt doen aan de wedstrijd en het mag nog volgens het reglementik heb nog 7 zaadjes over die ik niet gebruik....de originele wedstrijdzaadzaadjes die Jorg naar me heeft opgestuurdAls je ze wilt hebben kan je ze zo ophalen bij mij gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
RobO Geplaatst: 3 mei 2017 Geplaatst: 3 mei 2017 welkom, hier ook tomatenfan (plant, bloem, vrucht) Quote
Cheela1982 Geplaatst: 3 mei 2017 Geplaatst: 3 mei 2017 Welkom Ronnie Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Ann123 Geplaatst: 3 mei 2017 Geplaatst: 3 mei 2017 Welkom! Leuk dat je je kennis over tomaten hier komt delen. En tomatenplantgeur is inderdaad zalig. Quote
ronnie24 Geplaatst: 3 mei 2017 Auteur Geplaatst: 3 mei 2017 bedankt allemaal voor de reactiesPaddestoellengek bedankt voor aanbodMaar had me inmiddels al aan gemeld en over gemaaktIs even wachten op de zadenronnie24 Quote
moestuinplant Geplaatst: 3 mei 2017 Geplaatst: 3 mei 2017 Hoi Ronnie, Leuke passie die ik ook deel! Elke groentesoort heeft inderdaad zijn eigen specifieke geur. Quote Kruiden of moestuinplanten? www.moestuinplant.nl voor het complete aanbod van moestuinplanten die in een speciale verpakking worden verzonden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.