Geplaatst: 20 mei 20178 j Heb sinds een paar weken maar tapatalk op mijn mobiel gezet, want dat leek me wel makkelijk. Nu log ik eigenlijk altijd via mijn mobiel in en soms is dat hartstikke onhandig. Vannacht toen de baby gevoed moest worden en ik toch niks beters te doen had dan wazig om me heen kijken, nam ik een kijkje en wilde de blog over mijn moesseizoen bijwerken. Dat kon ik onmogelijk vinden met tapatalk en ben uiteindelijk gaan na tig zoekopdrachten gekomen op mijn eigen profiel. Op tapatalk was mijn naam 'contactmelek'. Dat heb ik niet kunnen wijzigen naar 'Mellie'. Uiteindelijk maar gekozen voor het charmante 'knofje'. Nu zijn echter alle forumonderdelen weg. Zo irritant! Hoe krijg ik bv de huiskamer te zien? Alles is verdwenen en ik kom er niet uit... voel me erg digibeet en stom nu. Jank
Geplaatst: 20 mei 20178 j Hier sta je nog steeds als Mellie, hoor. Ik kan je niet helpen met tapatalk. Ik gebruik gewoon Chrome op mijn telefoon.
Geplaatst: 20 mei 20178 j Auteur Is ook alleen als ik via tapatalk naar het forum ga. Daar krijg ik de foto's tenminste wel recht gepost dus vandaar dar mijn voorkeur er naar uitging. Maar dit is wel ontzettend irritant dat je maar een fractie te zien krijgt. Nu tenminste.... Iemand tips?
Geplaatst: 20 mei 20178 j Ik zou het bij de helpdesk vragen: https://support.tapatalk.com/ "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 20 mei 20178 j als je foto's gewoon horizontaal maakt ipv rechtopstaand (zoals je een fototoestel vasthoud en niet een telefoon) dan komen je foto's ook via je internetbrowser gewoon rechtop te staan. moestuinblog is een extra toegevoegd onderdeel van het forum. daar is tapa talk niet voor gemaakt, misschien dat het daarom niet optimaal werkt? geen idee verder. ik werd al knettergek van het forumgedeelte op tapa talk dat ik het blog gedeelte niet eens heb uitgetest.
Geplaatst: 21 mei 20178 j Auteur Zal helpdesk maar mailen. Stom dat ik er zelf niet op ben gekomen... sorry Is niet alleen bij moestuinblog stuk. Kon via tapatalk met zoekfunctie bv niks over perzik krulziekte vinden. Heel typisch.
Geplaatst: 27 mei 20178 j Tja, Tapatalk is het moestuinforum niet hee. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 30 mei 20178 j Tja, Tapatalk is het moestuinforum niet hee.Nee idd veel handiger dan zonder tapatalk.. behalve de zoekoptie dan ( zonder tapa geen forum voor mij..)
Geplaatst: 31 mei 20178 j ik gebruik niet anders dan tapatalk, vind het wel prettig.Om je forums te vinden, had ik in het begin ook erg moeite mee.Wat je kan doen, is op het icoon met de 4 vierkantjes tappen, dan zie je van welke fora je volgt, kies je de juiste en krijg je de subfora te zien.je kan trouwens ook per forum instellen wat je gebruikersnaam is, tapatalk heeft er een handje van om voor alles hetzelfde in te stellen maar dat hoeft dus niet. Ik kan helaas geen screenshots maken met mijn telefoon, want dat krijg ik elke keer een foutenrapport met crash.Ik zal proberen plaatjes te vinden op internet, mocht je er er niet uit komen. Onkruidmanager 1.0
Geplaatst: 31 mei 20178 j Tja, Tapatalk is het moestuinforum niet hee.Nee idd veel handiger dan zonder tapatalk.. behalve de zoekoptie dan ( zonder tapa geen forum voor mij..)nu ben ik toch benieuwd. wat is er dan zo handig aan?fora die niet te vinden zijn, namen die niet kloppen, slechte zoekfunctie, enzovoort. ik lees eigenlijk vooral klachten en ondertussen wordt er wel gezegd dat het veel handiger is. of is de vraag: wat is er mis met het forum?het forum is sinds de laatste updates naar mijn idee uitstekend geschikt voor de mobiel. bij de mobiel zijn er paar kleine aanpassingen omdat het venster natuurlijk kleiner is maar alles werkt op elk apparaat hetzelfde waardoor ik alle opties blindelings kan vinden. en een goede zoekfunctie welke ik persoonlijk erg belangrijk vind.
Geplaatst: 31 mei 20178 j Sinds tapatalk zit ik op verschillende fora, mooi overzichtelijk. Daarvoor op geen enkele, direct melding bij nieuwe berichten (mails geblokkeerd, oeff) klopt wat je zegt dat het nog niet 100% bolt zoals het moet, maar alles moet groeien kan me niet voorstellen dat dit forum vanaf het begin 100% foutloos bolde.. Zoekfunctie is een minpuntMaarja wie het kleine niet eert..
Geplaatst: 31 mei 20178 j Dat vind ik er ook van maar soms antwoord ik langs deze weg. Het Forum werkt uitstekend. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 31 mei 20178 j ah op die manier. ik zat al op verschillende fora voordat tapa talk bestond. de fora staan in mijn google favorieten en zijn daardoor op pc, laptop, tablet en mobiel gemakkelijk bereikbaar. notificaties ontvangen kan ook via het forum alleen dan moet je inderdaad eerst de site open klikken.meldingen van apps zet ik vrijwel allemaal uit. ik kijk zelf wel wanneer ik tijd heb en niet omdat een app zegt dat ik NUNUNU moet kijken. (dat doe ik expres. ik kan me daar namelijk gigantisch aan storen bij anderen. ben je met iemand in gesprek, maakt de telefoon een geluidje en de aandacht is direct bij de telefoon )
Geplaatst: 31 mei 20178 j Auteur Tja, Tapatalk is het moestuinforum niet hee.Nee idd veel handiger dan zonder tapatalk.. behalve de zoekoptie dan ( zonder tapa geen forum voor mij..)nu ben ik toch benieuwd. wat is er dan zo handig aan?fora die niet te vinden zijn, namen die niet kloppen, slechte zoekfunctie, enzovoort. ik lees eigenlijk vooral klachten en ondertussen wordt er wel gezegd dat het veel handiger is. od. Het enige wat ik handiger vind, is de foto's plaatsen via tapatalk. Daar staan ze wel altijd recht via het forum altijd op zn kop, ook al houd ik mijn telefoon zoals een camera zoals was geopteerd. Als ik via het forum zoek naar onderwerpen, krijg ik soms wel 100% meer zoekresultaten. Vind het verschil aanzienlijk! Ik switch dan ook steeds tussen beiden. Vind het alletwee niet ideaal.
Geplaatst: 31 mei 20178 j foto's op de kop? hou je de mobiel dan misschien de verkeerde kant op horizontaal?geen idee eigenlijk of dat ook nog iets uitmaakt.
Geplaatst: 31 mei 20178 j Gedraaide fotos heb ik geen last van @loes, heb ook al op verschillende gezeten maar verdwijnt snel uit gedachten of lees je het antwoord 3 jaar later.Hoe je meldingen krijgt kan je ook instellen. Mijn wifi staat ook niet altijd aan als ik niet gestoord wil worden (ben al gestoord genoeg) Het leuke is dat alle nieuwe berichten van verschillende fora door elkaar staan (gesorteerd op tijdstip)
Geplaatst: 31 mei 20178 j zo verschillend zijn dus de wensen dus. het lijkt mij super vervelend om alle nieuwe berichten van alle verschillende fora in een tijdlijn te hebben staan. dan raken de posten van bijvoorbeeld het moestuinforum ondergesneeuwd door andere, voor mij mindere belangrijke, fora.maar voor de mensen die dat wel prettig vinden snap ik nu wel de meerwaarde van de app
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.