Geplaatst: 11 augustus11 Aug @woldistel 😂😂😂 ach als je zo veel hebt, toch?!Edit: toch nog geplukt de king Aramis tomaat. De eerste met de eerste Amish red 11 augustus11 Aug aangepast door Mellie
Geplaatst: 11 augustus11 Aug 8 uren geleden, Vrouwholle zei:Prachtige foto die eerste @Mellie 😍🌱Door jou enthousiasme over vijgen overweeg ik om mijn perenboompje die altijd moeilijk doet te vevangen voor vijgenboompje in pot…🤔😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱 Zou het zeker doen! (En dan niet delen!)
Geplaatst: 11 augustus11 Aug 🤣🤣🤣🤣🤣En off-topic deur weer dicht! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Nog wat boterbonen en de eerste spekbonen geoogst Een courgette En 2 snackkomkommers
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Oogst van gisteren en vandaag.Boontjes, snijbiet, NZ spinazie, heel veel rucola, courgette en koolrabi's.De courgette moest eraf, er hangen nog 2 aan dezelfde plant en alle 3 moeite met groeien. De grootste eraf gehaald.De koolrabi uit de ene bak te laat eruit gehaald. Ik wachtte totdat ze groter werden, maar dat worden ze niet. Dus erg verhard. 12 augustus12 Aug aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Vogelvraat…Er waren 10 vijgen meer, maar echt geen idee waar die zijn gebleven.
Geplaatst: 12 augustus12 Aug De oogst van vandaag. Ik ben wel even zoet geweest met die 100’s & 1000’s. Uiteindelijk bijna een halve kilo. Maar lekker dat ze zijn! Er zaten ook twee vreemde snuiters tussen.
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Wat een werk! En dan in 3 happen weg zeker?! Of een(tje) voor een(tje)?!
Geplaatst: 12 augustus12 Aug Het is inmiddels wel wat geslonken ja… Als zoon in de keuken komt, pakt hij steeds een handje 😊. Ik zelf trouwens ook. Ik wil er wel iets mee gaan doen. Iets voor de korte inmaak, op olie met knof en kruiden ofzo. Gewoon voor de lekker en de mooi. Wat in een weekje weer op is.
Geplaatst: 13 augustus13 Aug 21 uren geleden, Mellie zei:Er waren 10 vijgen meer, maar echt geen idee waar die zijn gebleven.Melliebird vermoed ik.Vrij zeldzaam, alleen in noord holland is er eentje bekend. Heeft wel jonkies, dus misschien straks overal waar Hollandse vijgen zijn 😀Aanvulling: lust ook errug graag perziken! 13 augustus13 Aug aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 13 augustus13 Aug @woldistel 😂😂😂😂 die vogel ken ik!Wel 4 kilo! Ik kan eindelijk delen mensen. 😇2 king Aramis 1 rijpe aji crystal blanco met heel weinig zaadjes, maar heb er nu wel weer zaden van en meer pepers die eraan komen. De eerste mazamort een Turkse peper.
Geplaatst: 14 augustus14 Aug Oe PAARSE spekbonen!!! 😍Zijn dat ook “ toverbonen” @Gitta ; dat ze groen toveren als je ze kookt?🤔😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱
Geplaatst: 14 augustus14 Aug 14 minuten geleden, Vrouwholle zei:toverbonenInderdaad. Toverbonen. Blauhilde stokspekbonen.
Geplaatst: 14 augustus14 Aug 17 uren geleden, jootje zei:ufoHoe smaken die? Anders dan de groene denk ik? Waar gebruik je deze voor?
Geplaatst: 14 augustus14 Aug Heel veel bonen, vergeten fotos te maken.De augurken en komkommers moeten er morgen ook af. Maar nu even pauze.
Geplaatst: 14 augustus14 Aug Ik had meer oogst hoor../ maar is steevast hetzelfde. Sla kruiden of vijgen. Voor de variatie maar eindelijk wat tomaten
Geplaatst: 14 augustus14 Aug Nou Hier ook ook Mellie, steeds het zelfde, maar het verveeld nog niet. En bovendien ga ik vandaag bijna de helft weg aan mijn schoonouders. Die ene knoeperd van een Libanese White courgette is echt veel te groot. Hij had zich verstop. Deze courgette vertakt zich, en onder de enorme hoeveelheid bladeren hadden we hem gemist. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.