Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ik moet zeggen dat de rode radijsjes vaak niet zo groot worden. De gele daarentegen wel en daar had ik 2 jaar plezier van. Dit jaar zijn ze houtig en moet ik ze eigenlijk schillen. Maar ik heb zo veel geoogst, dat ik ze vanavond maar ga bakken, want zo eten zijn ze niet zo lekker.De Mooli is dit jaar qua blad heel hoog geworden, voorheen werden ze altijd opgevreten door slakken. Ik had het nu in de kas, maar dan ook wel slakken, maar minder. Maar ook die Mooli ga ik stoven, daar heb ik een lekker recept van. Vorig jaar had ik een hele grote ervan geoogst.Ik heb 2 andere gezaaid, een die lijkt op rettich en de andere wortelvormig. ik ben benieuwd.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vandaag was er nog een schaaltje sugar snaps zo ver. 10 seconden geblancheerd en samen met geoogst amsoi blad en wat gekochte zaken was het een lekkere salade.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.