Geplaatst: Dinsdag om 17:451 d De oogst van vandaag Vanmorgen komkommer Sonja uit de BZD en komkommer Iznik. De eerste paprika Herzje.Vanavond nog het volgende geoogst Radijzen Verschillende soorten slaEen lenteuitje En de eerste aubergines patio baby (uit de BZD van @Petrasmoestuin ) Wat een productief plantje is dat.
Geplaatst: Dinsdag om 18:061 d 20 minuten geleden, Gitta zei:Wat een productief plantje is dat.Geweldig joh! Mij lukte het toen niet. Tenminste ik had ieniemienie aubergines. En wat snel al! Mijn aubergines hebben bloemen, maar nog geen vruchten. Ik zie wel dat bij mij alles veel langzamer gaat.
Geplaatst: Dinsdag om 19:101 d Snijbiet Luculles, paste niet in de schaal. Vanavond geblancheerd, want ik heb nog vele groente liggen.
Geplaatst: Gisteren om 07:581 d Een paar bizar grote courgettes geoogst.Ik denk dat de plant nu wel klaar is met produceren, die heeft zijn doel wel bereikt.
Geplaatst: Gisteren om 10:031 d Dan is het nog steeds een berg. Volgend jaar maar starten met meer koemestkorrels zoals jij uitlegde.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Wat een akelige beesten toch! Bah! Maar gelukkig ook een beetje goede oogst erbij!
Geplaatst: 3 uren geleden3 u O zeg! Wat een hongerige krengen toch ze doe hun nare naam eer aan. Stonden de aardappelen op de plek waar je de kippen hebt gehad?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Nee, ze stonden in een vak daarnaast. Het hele middenstuk waar de kippen in de winter lopen is nu in gebruik voor pompoenen, dat was nodig voor de teeltwisseling. Ik kon dus ook engerlingen oogsten, dat vonden de kippen en eenden dan wel weer leuk. Hopelijk had ik ze allemaal want ik wil daar nog wat andijvie enzo zetten. De goede aardappels zijn in de meerderheid gelukkig, en die met een paar hapjes er uit kunnen we de komende tijd nog gewoon eten. Die met veel hapjes er uit gaan naar de varkens.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gelukkig nog een redelijk aantal goede aardappels. Ik zag hier bij een paar tomatenplanten schade aan de bladeren wat ik niet onmiddellijk kon thuisbrengen, tot dochter dit weekend zei dat ze een speciale kever in de tuin had gezien. En ja hoor een coloradokever, het is de eerste maal dat ik die hier heb, ondertussen er nog 2 gevonden en doorgeknipt. Ik hoop dat het een paar verdwaalde waren, als ik zie welke schade ook die larven kunnen aanrichten bij jou.
Geplaatst: 43 minuten geleden43 min Komkommers en tomaten. Het begint een voldoende aantal te worden om deze week een eerste maal in te maken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.