Geplaatst: 2 uren geleden2 u Mooie druiven! Zijn ze vroeg of is dit de normale tijd. Komen ze uit de kas.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @redzebra Prachtig. Al jouw oogst-foto’s kunnen zo een kwekerstijdschrift in. Zulke mooie vruchten!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ja heel heel vroeg, deze zijn normaal pas begin/mid september rijp. Ik denk dat deze ongeveer 30 jaar is en heb ik naar binnen geleid op de plaats waar in het voorjaar zaailingen staan (doorzichtig dak). Ik ken de naam niet maar ik weet dat de vorige eigenaar (Italiaan) lang geleden deze eetdruiven uit Italië had meegebracht. Ze zijn gevoelig voor meeldauw en lukten niet elk jaar goed. Maar heel lekker. Buiten staan ook nog wat oude wijndruiven, welke ook al bijna geplukt kunnen worden, een bijzonder jaar.
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min Ik zal jullie niet vermoeien met een foto met wéér courgettes, tomaten en boontjes, maar ik ben er zo blij mee! De boontjes beginnen nu wel op hun laatste benen te lopen en de tomaten komen nu pas echt op stoom. En enkele kolen roepen om geoogst te worden. Later deze week!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.