Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Foto's van: je oogst

Featured Replies

Geplaatst:

Mijn oogst van vandaag : een komkommer,wat tomaten, een zak kroten, en wat kleine en exotisch gevormde wortelen ( ik had nooit uitgedund na het zaaien) en enkele pepertjes. Ik had gehoopt een paar potjes sambal te kunnen maken met de madame jeanette maar de plantjes deden het niet goed, ze stonden in emmers en veel te heet geweest denk ik. Paprika idemditi. Ik heb een paar madame jeanette planten buiten staan in een moestuinbak en die groeien wel redelijk goed, en er zitten ook pepertjes aan maar ik hoop dat ze nog geel worden.

20260822_152217.jpg

Geplaatst:

Vanalles en nog wat.

IMG_20260822_134114902_HDR.jpg

Mais, tomaatjes diversen, boontjes div. en kouseband, courgette, patisson en megakomkommers, pepers div., en kruiden en bladgroenten.

Geplaatst:

Mooie foto @woldistel zo op het groene bankje met al je tinten groen.

IMG_2541.jpeg

Ik heb nog wat tomaten een aubergine die aan de onderkant is aangeklaagd door slakken geoogst. Vind de coral queen echt een plaatje. Smaakt ook lekker. IMG_2542.jpeg

Net de ondergaande zon. Sommige tekeningen van binnen zijn prachtig. Deze net niet. Maar smaakt er niet minder om.

Geplaatst:

De pepers en tomaten van vandaag. De Stockli staat te snorren en we eten iets met tomaat vanavond.

IMG_1235.jpeg

Geplaatst:

@Mellie Prachtige kleuren zo bij elkaar 😃. Zijn die middelste de Thai pink egg? Die had je vorig jaar volgens mij, zo mooi vind ik die!

Geplaatst:
5 minuten geleden, Mellie zei:

op het groene bankje

Het groene bankje van Woldistel 😍. Daar ben ik al ruim een jaar verliefd op. Ik wil mijn keuken in die kleur. Gaat echt een keertje gebeuren!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.