Geplaatst: 6 uren geleden6 u Mijn oogst van vandaag : een komkommer,wat tomaten, een zak kroten, en wat kleine en exotisch gevormde wortelen ( ik had nooit uitgedund na het zaaien) en enkele pepertjes. Ik had gehoopt een paar potjes sambal te kunnen maken met de madame jeanette maar de plantjes deden het niet goed, ze stonden in emmers en veel te heet geweest denk ik. Paprika idemditi. Ik heb een paar madame jeanette planten buiten staan in een moestuinbak en die groeien wel redelijk goed, en er zitten ook pepertjes aan maar ik hoop dat ze nog geel worden.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Vanalles en nog wat.Mais, tomaatjes diversen, boontjes div. en kouseband, courgette, patisson en megakomkommers, pepers div., en kruiden en bladgroenten.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Mooie foto @woldistel zo op het groene bankje met al je tinten groen. Ik heb nog wat tomaten een aubergine die aan de onderkant is aangeklaagd door slakken geoogst. Vind de coral queen echt een plaatje. Smaakt ook lekker. Net de ondergaande zon. Sommige tekeningen van binnen zijn prachtig. Deze net niet. Maar smaakt er niet minder om.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u De pepers en tomaten van vandaag. De Stockli staat te snorren en we eten iets met tomaat vanavond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Mellie Prachtige kleuren zo bij elkaar 😃. Zijn die middelste de Thai pink egg? Die had je vorig jaar volgens mij, zo mooi vind ik die!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 5 minuten geleden, Mellie zei:op het groene bankjeHet groene bankje van Woldistel 😍. Daar ben ik al ruim een jaar verliefd op. Ik wil mijn keuken in die kleur. Gaat echt een keertje gebeuren!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dit is er vandaag ook nog even erbij gekomen. Een mini rood kooltje, daar ben je dan maanden mee bezig hahaha.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 6 uren geleden, Mellie zei:Onvoorstelbaar dat je al kunt plukken en zo veel ook!Dat is niet bij ons thuis en ik heb ook geen aparte moestuin buiten de deur. Dit is bij een landgoed in Duitsland, dat noemen ze dan Hofladen. Een winkel bij een stuk land of boerderij snap je? Het landgoed is daar ongelooflijk groot. Ik heb verder geen mensen gezien toen wij aan het plukken waren van de bessen en wij hebben de vorige 2 jaren gezien dat er ook bramen waren, maar vergaten steeds een bak mee te nemen. Gelukkig hebben wij een beetje ervaring hoe je ze moet plukken zonder onder de schrammen te zitten. In Spanje hebben wij zo veel geplukt!En de mensen die appels plukken daar laten ze allemaal op de grond vallen, zo zonde! Ik draai ze ervan af en soms zitten er appels naast die er mee vallen, en die neem ik dan ook, tenzij hij slecht is. Kinderen staan er aan te rukken. Ik zou dat zelf niet kunnen als het mijn eigendom was.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Dahli zei:Ik wil mijn keuken in die kleur.Mijn tuinhokje heeft die kleur 😃 Is verf van Moose Färg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.