Geplaatst: 4 uren geleden4 u @Lon-aardbei gewoon lekker doen hoe jij het wil. Met sla vind ik zelf nooit zo belangrijk dat het te vol is en die bak heb je toch. Neem aan dat je er niet in een hoekje wat anders bij gaat doet? Hoe je bak eruit zag, was misschien iets te vol voor een goede groei. Maar vind dat zelf niet storend. Je plukt dan gewoon een x wat meer en dan heeft de rest alle ruimte. (En verse sla als je dat wast en in je koelkast legt in een plastic zakje blijft wel een week goed. Dat kan ook nog altijd.) als je deze rucola laat uitgroeien en zaad schieten (dit jaar niet meer aan de orde denk ik), heb je sowieso de rest van je leven genoeg rucolazaad 😬
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Peren waren op voor ze op de foto konden. Ik vroeg wat de kinderen voor fruit wilden. Peren! Maar wel harde! Ik: dan pluk je ze in de tuin. Wat? Hebben wij peren??! Ja dus. Elk kind heeft een paar peren geplukt en direct opgegeten 😆Ik neem het ze niet kwalijk. Heb al 10 jaar perenbomen zonder ooit een peer gezien te hebben 🤣
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.