Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zie zulke keutels ook regelmatig in kattenbak van een vriendin… dus denk het wel. Op de frambozen na, ja. Lekker 😬 ben nog lang niet uitgeplukt. 💪🏻
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 25 minuten geleden, Dahli zei:Maar is dit van een kat? Ik vind het zo’n a-typische vorm voor kattenuitwerpselen.Heel mijn leven katten gehad en keek ernaar en dacht dat ook al. Alle katten die ik ken deden het nooit in het gras, het liefst ergens dan in de aarde of zand. Katten poepen normaal gesproken sigaartjes. Al die losse bolletjes aan elkaar geplakt lijkt meer van iets van een planten of insecten eter. Zou eerder denken aan een watervogel of iets dergelijks. Om beter te herkennen, met een takje even de drol uitelkaar halen, om te zien of je schildjes or grassen ziet zitten.
Geplaatst: 9 minuten geleden9 min 4 uren geleden, Mellie zei:Exact hierom haat ik katten uit de grond van mijn hart.Google lens zegt dat het van een konijn of haas kan zijn. Normaal eten ze dat gelijk weer op, maar als ze opgejaagd worden of ergens van schrikken of te veel eiwit voedsel hebben gegeten dan laten ze het als trosjes liggen.En die groene broek is echt iets voor de tuin. Iets van "zoek Mellie" Oh gevonden van haar rode hoofd, want ze heeft net iets in het gras gevonden onder de frambozen, niet leuk. 😂
Geplaatst: 8 minuten geleden8 min 23 minuten geleden, Arja zei:poep topic🤣🤣🤣 Gisteren net poep van de hond weggebracht, nee ik stuur geen foto. Dit is weer even off-topic.
Geplaatst: 4 minuten geleden4 min De oogst van de afgelopen tijd.7 september:8 september 9 september 10 september 11 september 13 september Vandaag
Geplaatst: 2 minuten geleden2 min Begin van de peper drukte. Alleen van de Sugar Rush Stripey al 2 stuks weg moeten doen (3e foto). Misschien heb ik er een te lang laten hangen, dat kan ook, omdat ik dacht dat die rood moest worden, maar is perzik met strepen.Vandaag dus diverse verschillende pepertjes eraf kunnen halen die ik duidelijk kon lezen. Een drakenei komkommer: is geen ei.Verder weer frambozen en wat tomaten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.