minie Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 eindelijk komt de oogst op gang. alleen de courgettes doen t het slecht... Quote
Karietje Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 de eerste yellow peer tomaat Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
ADOPEG Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Minie, daar links in je blauwe kratje liggen toch grondkomkommers? Ik vraag me af wanneer je ze kunt oogsten, nu al blijkbaar. Maar ze zijn nog iets gelig, kun je ze niet nog langer laten groeien? Dit was mijn oogst, daar zie je ook mijn twee grondkomkommers, waarvan 1 speciale:) (en wat aardappels en uien): Quote ~ Vita rosa est ~
speets Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Maar ze zijn nog iets gelig, kun je ze niet nog langer laten groeien?Het is precies andersom: ze worden juist geel als ze rijpen. En een rijpe komkommer bevat veel en taai zaad. Dat moet je voor zijn Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
ADOPEG Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 Ahah! Bedankt speets, ik ga als de wiedeweerga m'n komkommers oogsten . Quote ~ Vita rosa est ~
mariellexxx Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Weer een lading(kje), met tomaatjes! Is toch een geweldig gevoel om met lege handen de tuin in te lopen en met volle handen de keuken inkomen! Quote
Simons-vandoren Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 (aangepast) Mijn komkommer. Te dik 26 juli 2016 aangepast door Gast Quote
Nadi Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Zo wat een mooi grote pompoen! Is dat nou eigenlijk lekker zo een reus? Hier een kleurrijke oogst Quote
speets Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 @Nadi: wat zijn die kleine gestreepte dingetjes? Ik heb deze. Moeten courgetjes voorstellen (striped toga). Het formaat leek me wel handig, maar ze blijven wel érg klein Of ligt dat aan mij? Heeft iemand anders ze ook? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Nadi Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Ik heb ook de striped toga! Maar het is een aubergine toch? Bij mij komen er nog geen vruchtjes alleen veel bloemetjes komen eraan.Ik dacht dat je er gewoon veel kleine vruchtjes van krijgt. Ik heb ze bij Diana Stek besteld: http://www.mooiemoestuin.nl/aubergine/striped-toga/ Zodra ik ze heb laat ik het weten De kleine gestreepte dingetjes zijn Mexican sour gherkins/muismeloen/cucamelons. Zoveel verschillende namen heeft het, maar het is eigenlijk gewoon een ini mini komkommer. Beetje zurig en ik vind ze heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar Quote
speets Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Ja, aubergines en ja, van Diana. Maar ze blijven wel heeel erg klein Ik heb ze in februari al gezaaid, vandaar denk ik mijn voorsprong De muismeloentjes staan op de verlanglijst voor volgend jaar Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Brutus Groenus Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Is doe pompoen al wel rijp? Zo geel nog. Welk ras is het? Mooie foto Nadi Quote - word geen slaaf van je bezit -
jootje Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Speets: die courgettes zijn inderdaad klein, maar wat zijn ze leuk!!! Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Bieten di Chioggia Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Carina1966 Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 De courgettes gaan mee op vakantie maar de radijsjes redden het niet tot vanmiddag denk ik. Ze zijn superlekker en lekker pittig. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
jootje Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Twee weken weg geweest, en als je dan terug komt...tja! Ondanks dat er een aantal vourgettes, augurken en snack komkommers veel te groot zijn, een lekkere berg oogst! Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 juli 2016 Geplaatst: 30 juli 2016 Zo Jo, mooi zeg! Dat wordt werken in de keuken! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 juli 2016 Geplaatst: 30 juli 2016 Rode tomaat van plant MTFD en Bumble BeeJapanse wijnbesoogstEchinaceabloemen en stengels voor deel 1 van de echinacea tinctuur Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 31 juli 2016 Auteur Geplaatst: 31 juli 2016 De 1e Cherokee purple tomaat,.En verder nog komkommer en worteltjes en koolrabi. Gegeten met een paar verschillende dipsausjes. Hmmmm Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
speets Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 Wat voel ik me weer een rijk mens Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Frans D Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 Wat zijn die gele dingen bij de aardbeien, Peets?Pepers ofzo? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.