Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn man gaat naar het buitenland voor 10 dagen en heeft de auto mee. Die kan me nu dus opeens niet meer brengen. Ik heb geen lift naar de mtfd gevonden en ook niet iemand die spullen voor mij mee terug kan nemen. Ik kan dus helaas niet meer ruilen en evenmin komen. Ik wens ieder een hele leuke dag zondag toe. Jullie hebben er zondag mooi weer bij, als ik de vooruitzichten mag geloven. Ik hoop jullie in het voorjaar te zien! Ik zal ieder met wie ik een ruil had afgesproken, nog even persoonlijk berichten.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Edit: collega is ziek dus ik kom alleen.

Verder ben ik zelf aan het opknappen dus wil ik proberen buiten de wraps ook salie en Citroën koekjes te maken.

Tot morgen allemaal ik heb er zin in.

Geplaatst:

Nat74 wil de plantjes voor me mee terug nemen. Zo lief! De paar ruilen kunnen dus toch doorgaan! Ik kon ook met haar meerijden, maar helaas ben ik vandaag al met de scootmobiel naar het winkelcentrum geweest in plaats van de hele dag te rusten. Dus nu trek ik het niet om morgen mee te komen. Wel jammer dat ik niet in de toekomst kon kijken en al bij voorbaat wist dat ik mee zou kunnen rijden, ik was er graag bij geweest. Maar ik ben al heel blij dat ze spullen mee terug wil nemen.

Geplaatst:

Haal de ovb maar weg. Ik ben er morgen met mijn moeder. We rijden rond half 10 weg vanuit Oldenzaal.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Wij proberen rond 08.00 uur weg te rijden en er dan tussen 10 en 11 te zijn zal wel dichter bij de 11 worden

Maar salade staat kant en klaar in de koelkast, cake uit de vriezer gehaald en ook in de koelkast. Brood ligt klaar. Doos met spullen ligt klaar. Pffft nog even zen worden en dan naar bed

Tot morgen hebben er zin in

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...