Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

aanmeldtopic MTFD zondag 15 oktober 2017


angela

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Woepie! Een zondag! Ik ben mega geïnteresseerd en ook mijn moeder heeft interesse om te gaan (zij heeft sinds kort ook een moestuintje bij het Hulsbeek) Zou ik haar mee mogen nemen, of is het alleen voor forum leden?

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo, ik zou me gráág willen aanmelden voor de moestuindag, lijkt me erg leuk en leerzaam om andere moestuinliefhebbers te leren kennen.

Ik heb het volgende ruilijstje:

- rode tuimelde

- Oost-Indische kers

- tomaat tomatito

- suikermeloen

- ronde courgette

- tomaat malahhitovaya shkatulka

- pronkbonen, weet even niet het soort

 

Wat wil ik: heb niet iets specifieks een lekkere mais, knoflook, een speciale tomatensoort; een goede niet zo grote pompoensoort, klimcourgette

 

Als iemand nog wil meerijden, kan dat. Ik vertrek vanuit Hengelo ov

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor te ruilen moet je even een eigen lijstje aanmaken dus niet hier in het aanmeld topic

Dus gewoon even een nieuw topic openen.

We hebben ook een carpool topic daar kun je even je aanbod plaatsen, gewoon even in het gedeelte moestuinforumdag even alles door kijken dan kom je van alles tegen.

Ik zet je erbij op het aanmeld lijstje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem.Routebeschrijving

 

Uitleg: Welkom

 

Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.

Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt.

 

Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken.

 

Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic. Niet via PB!

 

 

Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag.

 

1. Jorieke + Joep

2. Angela

3. Charly

4. Ciska + 1

5. Wortel + 1

6. Appelvrouw + 1

7. Nasuada

8.Balkontuinder

9. Goldfish

10. Cupcakeje

11. Reina

12. Gwen

13. Koolrabi

14. Bit

15. Stan

16. Nat74

17. Dennis78d

18. Kenbeimer + 1 (ovb)

19. Henkg

20. Kibas +1 (ovb)

21. Claudy

22. AnnemiekHorst

23. Anna3 +1

24.

 

Sommige aanmeldingen zijn een beetje stil hier???

Vergeten jullie niet om door te geven wat je meebrengt voor de lunch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela,

 

 

Vincent en ik doen de lunch samen en gaan net als de vorig keer in de gaten zitten. Zou je mij zo'n 2 dagen uiterlijk van tevoren aan willen geven waar nog behoefte aan is? Dan ga ik kijken wat ik daarvan kan realiseren.

 

 

Gwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, ik zou wel graag komen maar ik zie het efkes niet zitten, de gezondheid is niet goed genoeg.

Zelfs naar de Ardennen geraak ik niet en dat is nochtans hard nodig.

Wens iedereen een goede ruil en veel plezier daar bij Jorieke.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net een pb van Jorieke, ben ik dus helemaal vergeten me aan te melden.

Bij deze dus. Ik kom met m'n zus en als het mag met onze beagle Pickels. Zo niet dan gaat m'n zus wel even iets anders doen met haar.

Ik heb eigenlijk niets om te ruilen,misschien dat ik wat zaden mee breng die ik teveel heb, maar ik moet de boel nog uitzoeken dus dat is niet helemaal zeker.

Ik kan wel wat zakjes zelf gedroogd Mexicaans bonenkruid (Epazote) (blad of gemalen) meebrengen, maar daar hoef ik niet iets voor terug (kom om in het spul

En misschien dat ik ook wat zelf gedroogd en gemalen paprikapoeder (rood en groen) mee kan brengen, maar ik moet de boel nog malen en ik weet niet of ik veel over ga hebben.

Verder moet ik nog even verzinnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeieavond allemaal,

 

erg laat, maar ik wil me graag aanmelden voor de moestuinforumdag

 

ik ben al ruim een jaar lid van dit forum, maar nog niet aan voorstellen enz. toegekomen. Kort gezegd toch al even iets: ik ben Ilse en ik ben 32 jaar oud. Ik heb afgelopen jaar een volkstuin gehad, maar daar heb ik minder in gedaan dan ik had gehoopt en gepland. Dat kwam door iets anders leuk, het kopen van mijn eigen huis. redelijk klushuis, waardoor ik niet aan de volkstuin toe kwam. nu heb ik mijn eigen tuin aan huis, maar daar moet nog veel aan gebeuren (net als aan het huis zelf ). ben wel anderhalve week terug verhuisd, maar de keuken is nog maar sporadisch in gebruik, dus ik weet nog niet helemaal wat ik met de lunch ga doen.

 

door dit alles heb ik ook niet echt een ruillijst of iets, of eigenlijk gewoon niet. hoop dat me dat in het voorjaar beter af gaat. heb er wel heel veel zin in om jullie te ontmoeten en ideeën enz uit te wisselen.

 

groetjes Ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...