Geplaatst: 26 april 20205 j Roland, bijzonder knap hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, groot compliment 👌
Geplaatst: 12 maart 20232 j Heb je inmiddels een foto van vruchtdragende geënte soorten op je oude pruimenboom?
Geplaatst: 12 maart 20232 j Auteur Vorig jaar redelijk wat vruchten geoogst, nu staat hij vol met bloemknoppen die nog moeten uitlopen.
Geplaatst: 13 maart 20232 j @Roland mooi resultaat 👍. Hebben meerdere van de geënte rassen al eens vrucht gedragen? Mss eens een paar foto's plaatsen?
Geplaatst: 13 maart 20232 j Auteur Ik zal dit jaar wat fotos maken voor jullie. Ik hen vorig jaar geoogst: Belle de Thuin Avalon Opal Hanita Reine claude verte Alleen Ontario zit niet veel groei in en heeft nog geen vrucht gegeven.
Geplaatst: 25 maart 20232 j Auteur De eerste bloemen zijn open: belle de thuin Avalon reine claude verte in knop zitten nog: hanita ontario opal
Geplaatst: 2 april 20232 j Auteur Rechts zie je Belle de Thuin vollop in bloei. links avalon die ca 50% in bloei is achterin RCV die ca 10% in bloei is Nog in knop: Opal Ontario Hanitha
Geplaatst: 11 april 20232 j @Roland Reine Claude Verte zag ik tussen staan. Is die van jou ook zo als dit?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.