Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Samen bestellen bij de NieuweTuin.be?

Featured Replies

Geplaatst:

Sjonge jonge Cupcake, wat heb je je op je hals gehaald?! Bedankt zeg! Het is zo veel regelwerk inmiddels voor je.

Mijn bestelling klopt en mocht oesterblad weer beschikbaar zijn; ik krijg een stekje van Spitskool. Hoeft dus niet meer.

Groetjes en wederom bedankt!

Geplaatst:

hahah ja mellie als ik eerlijk ben had ik ook niet verwacht dat er zo veel mensen zo veel zouden bestellen. Een stuk of 4 a 5 man met ook een paar zakjes net zo als ik had ik eerder verwacht. Maar ach eigenlijk is het wel leuk zo een uitgebreid groepsgebeuren. En ik kan dalijk heel veel onbekende zakjes zaad bekijken

Ik heb het oesterblad verwijderd van je lijstje. En appelvrouw voor jou heb ik juist een zakje toegevoegd.

Geplaatst:

nashueda, in de nieuwetuin.be kan ik niks vinden als ik zoek op roodbloeiende erwt. En nu alle erwten aan klikken om te lezen welke rood bloeit vind ik wel weer een hoop extra werk. Zou jij misschien de naam kunnen noemen van de erwt die jij graag wilt?

Geplaatst:

Hey,

Dat is niet de bedoeling, ik kan het nu niet opzoeken maar als je op hete kolen zit mag je die wel achter wege laten, geen probleem.

Je bent er maar druk mee .

Geplaatst:

Ik.wil van je het weekend bestellen . Dus je hebt nog even tijd om op te zoeken. Maar heb vandaag alvast gekeken zodat ik geen gekke dingen zoals dit tegen kom.van het weekend. Want dan heb ik meer haast

Geplaatst:
@Mikki kwam je naar de Moestuinforum dag? Aangezien je daar niet staat aangemeld.

Dat lukt me helaas niet, heb een reünie. Ik snap nu de bedoeling. Laat mijn bestelling maar, bestel ik zelf.

Geplaatst:

Bedankt voor het doorgeven !

Geplaatst:
Super idee! Ik ga binnenkort even kijken wat ik wil.

Weet jij al wat je wilt bestellen?

Geplaatst:

Komt vandaag ok? Als je vast verzendkosten wil bereken tel mij dan maar vast mee

Geplaatst:

ga ik doen

Geplaatst:

ik ga vanavond meteen kijken of ik die wel in het winkelwagentje erbij krijg

Geplaatst:

Voor mij graag:

Edamame Agate

Rode suikermais

Long red Florence ui

Lente-uitjes-mix

Roodgetinte NZ spinazie

Kcoito Quinoa

Geplaatst:

Nas ik heb de tuinbonen gevonden ze staan er bij! Anna ook jouw bestelling staat nu in het winkelwagentje. Dat winkelwagentje bevat ondertussen al 76 zakjes zaad De verzendkosten blijven 4,50 en omdat wij die nu door 13 delen komt dat uit voor iedereen op 35 cent. Mooi meegenomen dus! Ik stuur vanavond iedereen het totaal bedrag met verzendkosten en het rekening nummer waar het geld naar over gemaakt mag worden

Geplaatst:

Van mij zou je het op de rekening moeten hebben

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

35 cent

Dit mogen we vaker doen

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

hahaha ja had ook wel verwacht dat het op pakketpost uit zou komen met zo veel zakjes maar het winkelwagentje geeft nog steeds 4,5- aan

Geplaatst:

Ik blijf lachen om die €0,35 [emoji23][emoji23][emoji23]

Geplaatst:

De meeste mensen hebben betaald super dat jullie dat allemaal zo snel doen! Ik heb besteld maar Anna jouw rode suikermais is niet meer leverbaar . Ik heb zelf dit jaar rode mais zaadjes bij vreeken gekocht. Misschien kan ik er daar een paar voor je meenemen? Als jij al had betaald zal ik de 2.50 ook mee terug nemen op de MTFD? kan het natuurlijk ook even terug storten wat je liever hebt. Ik zet in iedergeval wat rode mais zaadjes op mijn ruilingen voor jou

Geplaatst:

Ik heb overigens ook nog heel veel soorten (gekleurde) mais. Misschien niet rood, maar dan toch wel de rest van het regenboogspectrum. Daar zal ik ook een paar van meenemen.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Lief spitskool !

Geplaatst:

De bestelling is binnen !! 2018092618252772971537980166.jpg2018092618344296141537980211.jpg

Geplaatst:

Oooooooo!!!!

Wat een feestje om dat uit de doos te mogen halen!

Geplaatst:

Wat kleurrijk!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.