Posted August 5, 20177 yr Dit jaar verwerken we al het vlees al wat eerder, niet vlak voor de MTFD. Dus wees er op tijd bij, dan weet je zeker dat het pakketje op 15 oktober voor je klaar ligt Ook op deze MTFD hebben we weer wat varkensvlees om te verkopen. We maken er standaard pakketten van, met wat speklappen, karbonades, hamlappen, gehakt, poulet, schnitzels, braadworst, etc. We delen het varken dus netjes op, en verdelen het over de pakketten. 'Gekke' zaken als poten, rug/niervet en organen zitten er niet standaard bij, die zijn wel los te bestellen tegen 5 euro per kilo. Wil je 1 of 2 kilo, dan kan je doorgeven welk stukje vlees je in ieder geval in het pakket wilt hebben. Dan valt er een ander stukje af. Dit omdat er nou eenmaal veel verschillende lapjes/zakjes vlees zijn. En je niet alles in 1 of 2 kilo kunt proppen. Boven de 3 kilo komen alle stukken wel zo ongeveer aan bod denk ik. Behalve de varkenshaas, daar is zo weinig van dat we die alleen in de zwaardere pakketten stoppen. Het vlees is netjes vacuüm verpakt, en diepgevroren. Neem een koelboxje of gewoon een bak of doos mee met wat koelelementen en het blijft nog vele uren koud genoeg om niet te ontdooien. De prijs is 10 euro per kilo voor actieve Moestuinforum-leden. Dan hebben we het helemaal mooi voor je gesneden, en verpakt in vacuüm-seal-plastic. Blijft het lekker lang goed in je vriezer Het is een hele klus, maar dan heb je ook wat! We hebben deze keer ook (warmgerookte, dus gare) rookworsten, ze wegen zo'n 280 gram per stuk, zijn door ons zelf gerookt, en kosten 3,50 per stuk. Ook netjes vacuüm verpakt en ingevroren En er zijn ook weer verschillende worsten, zoals grillworst en braadworst en Gelderse schijven en droge worst en en en. Ook daar maak ik een lekker mixpakket van Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
August 5, 20177 yr Hi, Je mag voor mij wel 3 kilo in de mix en daarnaast 3 gerookte rookworsten apart houden. https://www.deblijehoeve.nl/
August 5, 20177 yr Kan ik buiten de eerdere bestelling 3 rookworsten en een kilo lever bestellen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
August 5, 20177 yr Author Ik heb nog een paar lever-bestellingen maar ik kijk wat ik kan doen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
August 6, 20177 yr Mag ik ook twee kilo bestellen? Mijn vriend is helemaal weg van snitzel. Dus als dat er in iedergeval in kan heel graag. En worsten eten wij eigenlijk niet, den volgens mij zijn jouw worsten vrij populair dus die mag je er wel uitlaten als dat uitkomt ☺️
September 6, 20177 yr Author Jammer balkontuinder Volgende keer! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
September 11, 20177 yr Author Dit weekend hebben we het vlees verwerkt, van 2 varkens maar liefst, en alles is al opgehaald door vaste klanten of ligt klaar voor de mensen uit dit topic! En daarna is het alweer op Er zijn nog wel verschillende worsten (grillworst, BBQ worstjes, droge metworst, en Gelderse schijven), en wat mooie stukken buikspek (van 0,5 en 0,9 en 1,15 en 1,2 kilo) . Maar elke speklap, karbonade en pakje gehakt is verkocht/gereserveerd. De rookworsten zijn ook op. Ik wil nog wel een gedroogde ham gaan aansnijden. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
September 11, 20177 yr Ik ben de schijven vergeten 2 pakjes graag En je mag er bij mij ook nog wel een stuk buikspek bij doen. Geen hele grote maar kijk maar
September 11, 20177 yr Author Ja stom hè? En de volgende varkens moeten echt nog even pompoenen en appels en eikels eten... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
October 2, 20177 yr Author Oh die schijven zijn er nog, net als wat BBQ-worstjes, grillworst, droge metworst, en stukken buikspek. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
October 2, 20177 yr Ik dacht dat ze op waren mag ik nog 4 pakjes van 2?En nog een stukje grilworst.Laat je me nog even weten wat ik dan over moet maken? Of betaal ik je op de MTFD?
October 3, 20177 yr Nu hadden we vandaag wortelstamppot met niet lekkere worst en nu wil moeder graag extra rookworst van die goeie! Kan ik er nog 3 bij doen?
October 3, 20177 yr Author Sorry, de rookworsten zijn nu op. (nou ja, niet echt op, maar wij willen er zelf ook nog wat eten ) we laten half nov. wel weer nieuwe maken dus dat komt dan wel goed? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens