Rabarber Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 Envelop heen is nu bij mij. Komende dagen snuffelen en dan op naar de volgende. Quote
Purrrretty Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 @kruidenvrouwtje op de een of andere manier verzend die mijnn prive berichten niet. Ben je al thuis geweest en is er al nieuws? Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Rabarber Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Volgens mij worden pb’s pas als verzonden weergegeven als de ander hem gelezen heeft. Dus dan komt ie wel aan, maar is de lezer nog niet online geweest. Quote
xxgerdaxx1 Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Jammer hoor, het ging zo goed! Volgens mij is Kruidenvrouwtje woensdag nog wel online geweest. Maar heb je PostNL al gebeld? Of waar je het ook mee verstuurd? Misschien kunnen hun zien wanneer en waar het is afgegeven? Quote
Purrrretty Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Op 21 maart gaf de track & tracé al aan dat die afgeleverd is. Volgens kruidenvrouwtje nog niet, maar daarna is ze weg van huis gegaan. Wie weet is die er al, dus heeft het nog geen nut om postnl te bellen. Die zullen hetzelfde als de track en tracé zeggen Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
xxgerdaxx1 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Ja ok. Ik heb dit ook een keer gehad, dat de track en tracé aangaf dat het pakketje bij mij was aangekomen, maar ik had niks. Toen belde ik, en toen stond er in hun systeem een extra notitie ‘ afgegeven bij nr.8’. (Buuf). Zo bedoelde ik. Quote
gejast Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ik hoop maar dat de envelop weer snel ongedeerd boven het maaiveld komt!Al die zaadjes en al het werk dat er in zit... Quote
Nasuada Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Kruidenvrouwtje zou toch al thuis moeten zijn. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
xxgerdaxx1 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ja, en vandaag ook nog wel online geweest. Misschien is er wat gebeurd ( privé), maar een reactie of een pb naar iemand zou dan fijn zijn. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 In 1e instantie was ik gewoon thuis om het pakje in ontvangst te nemen. De gegeven code die ik gevraagd had bleek niet goed te zijn. Maar op dat moment had het pakje ook allang bezorgd moeten zijn.Gezien mijn brievenbus niet groot genoeg is moet de bode wel aanbellen. En dat is dus niet gebeurd. Erna ben ik naar mijn werk vertrokken.Buren weten van niets... Gezien ik in een winkelstraat zit en er een afgifte voor pakjes tegenover zit heb ik die gevraagd of er toevallig wat verkeerd bezorgd is. Dit heb ik inmiddels ook bij het kiala en post nl punt gedaan. Niemand weet van iets Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Niika Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Dan wordt het nu echt tijd dat de verzender gaat informeren bij postnl. Quote
Rabarber Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Envelop heen is weer bij Niika. Zaten erg leuke dingen tussen! Quote
xxgerdaxx1 Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Dank je voor je reactie Kruidenvrouwtje! Idd, lijkt mij ook, informeren bij PostNL. Jammer dat het daar vaak toch mis gaat.. Quote
Groentjuh Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Dat het zo vaak misgaat is idd jammer, maar zou inmiddels toch bekend moeten zijn. In de routes zou er daarom meer persoonlijk bezorgd moeten worden, mits dit mogelijk is. Ook als dit ten koste gaat van de snelheid van de envelop. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Purrrretty Geplaatst: 19 april 2018 Geplaatst: 19 april 2018 Hi allemaal, Ik ben even niet online geweest en had eigenlijk verwacht dat kruidenvrouwtje wel op mijn privé berichten zou reageren dan krijg ik een melding en weer ik dat ik even het forum moet checken. Net hier gelezen dat ze nog steeds niets heeft dus meteen contact gehad met postnl. Is afgeleverd op adres op 13 maart... postnl denkt dat het pakket dus vermist is geraakt belachelijk! Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Purrrretty Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Ik kreeg vanuit postnl toch nog een telefoontje dat ze ermee bezig zijn en dat er nu bij de bezorgers nagevraagd gaat worden waar het pakket kan zijn. Wordt nog vervolgd Quote Mijn moestuin avontuur vind je ook op InstagramStuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum
Niika Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Ik kreeg vanuit postnl toch nog een telefoontje dat ze ermee bezig zijn en dat er nu bij de bezorgers nagevraagd gaat worden waar het pakket kan zijn. Wordt nog vervolgd Fijn! Ik hoop echt dat ze er nog achter kunnen komen, zo zonde anders... Quote
Possie76 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Kan ik de volgende ronde ook mee doen? Ik heb al veel zaden gedoneerd aan deze enveloppe via vrienden van mij en via hun ben ik enthousiast geraakt mbt dit top initiatief! Quote
Niika Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Kan ik de volgende ronde ook mee doen? Ik heb al veel zaden gedoneerd aan deze enveloppe via vrienden van mij en via hun ben ik enthousiast geraakt mbt dit top initiatief! Zoals in de OP staat komt er voor de nieuwe ronde een nieuw topic. Je kan je daar tzt opgeven. Quote
Nathanya Geplaatst: 7 juli 2018 Geplaatst: 7 juli 2018 Zijn de enveloppen een zachte dood gestorven? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 Dankzij de gulle gevers van de mtfd is er in ieder genoeg voor de doos die naar mij toe verloren is gegaan Dus 1 in de maak voor liefhebbers Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 wat gaaf Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Opg Geplaatst: 29 oktober 2018 Geplaatst: 29 oktober 2018 Gaaf inderdaad! Mocht er weer een ronde komen dan doe ik deze keer graag mee (regio Rotterdam) Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 3 februari 2019 Geplaatst: 3 februari 2019 Hoi, komt er een nieuwe ronde in 2019? Quote
Niika Geplaatst: 16 februari 2019 Geplaatst: 16 februari 2019 Hoi, komt er een nieuwe ronde in 2019? oeps, late reactie maar ja, dit is zeker wel de bedoeling Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.