Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@kruidenvrouwtje op de een of andere manier verzend die mijnn prive berichten niet. Ben je al thuis geweest en is er al nieuws?

Mijn moestuin avontuur vind je ook op Instagram

Stuur me zeker en berichtje op Instagram als je ook lid bent van het forum

Geplaatst:

Volgens mij worden pb’s pas als verzonden weergegeven als de ander hem gelezen heeft. Dus dan komt ie wel aan, maar is de lezer nog niet online geweest.

Geplaatst:

Jammer hoor, het ging zo goed! Volgens mij is Kruidenvrouwtje woensdag nog wel online geweest. Maar heb je PostNL al gebeld? Of waar je het ook mee verstuurd? Misschien kunnen hun zien wanneer en waar het is afgegeven?

Geplaatst:

Op 21 maart gaf de track & tracé al aan dat die afgeleverd is. Volgens kruidenvrouwtje nog niet, maar daarna is ze weg van huis gegaan. Wie weet is die er al, dus heeft het nog geen nut om postnl te bellen. Die zullen hetzelfde als de track en tracé zeggen

Geplaatst:

Ja ok. Ik heb dit ook een keer gehad, dat de track en tracé aangaf dat het pakketje bij mij was aangekomen, maar ik had niks. Toen belde ik, en toen stond er in hun systeem een extra notitie ‘ afgegeven bij nr.8’. (Buuf). Zo bedoelde ik.

Geplaatst:

In 1e instantie was ik gewoon thuis om het pakje in ontvangst te nemen.

De gegeven code die ik gevraagd had bleek niet goed te zijn. Maar op dat moment had het pakje ook allang bezorgd moeten zijn.

Gezien mijn brievenbus niet groot genoeg is moet de bode wel aanbellen. En dat is dus niet gebeurd. Erna ben ik naar mijn werk vertrokken.

Buren weten van niets... Gezien ik in een winkelstraat zit en er een afgifte voor pakjes tegenover zit heb ik die gevraagd of er toevallig wat verkeerd bezorgd is. Dit heb ik inmiddels ook bij het kiala en post nl punt gedaan. Niemand weet van iets

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Dat het zo vaak misgaat is idd jammer, maar zou inmiddels toch bekend moeten zijn. In de routes zou er daarom meer persoonlijk bezorgd moeten worden, mits dit mogelijk is. Ook als dit ten koste gaat van de snelheid van de envelop.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Hi allemaal,

Ik ben even niet online geweest en had eigenlijk verwacht dat kruidenvrouwtje wel op mijn privé berichten zou reageren dan krijg ik een melding en weer ik dat ik even het forum moet checken.

Net hier gelezen dat ze nog steeds niets heeft dus meteen contact gehad met postnl. Is afgeleverd op adres op 13 maart... postnl denkt dat het pakket dus vermist is geraakt belachelijk!

Geplaatst:

Ik kreeg vanuit postnl toch nog een telefoontje dat ze ermee bezig zijn en dat er nu bij de bezorgers nagevraagd gaat worden waar het pakket kan zijn.

Wordt nog vervolgd

Geplaatst:
Ik kreeg vanuit postnl toch nog een telefoontje dat ze ermee bezig zijn en dat er nu bij de bezorgers nagevraagd gaat worden waar het pakket kan zijn.

Wordt nog vervolgd

Fijn! Ik hoop echt dat ze er nog achter kunnen komen, zo zonde anders...

Geplaatst:

Kan ik de volgende ronde ook mee doen?

Ik heb al veel zaden gedoneerd aan deze enveloppe via vrienden van mij en via hun ben ik enthousiast geraakt mbt dit top initiatief!

Geplaatst:
Kan ik de volgende ronde ook mee doen?

Ik heb al veel zaden gedoneerd aan deze enveloppe via vrienden van mij en via hun ben ik enthousiast geraakt mbt dit top initiatief!

Zoals in de OP staat komt er voor de nieuwe ronde een nieuw topic. Je kan je daar tzt opgeven.

• 2 maanden later ...
  • 3 maanden later ...
  • 3 weeks later...
  • 3 maanden later ...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...