Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik meld me bij deze aan, ga nog bedenken wat ik te ruilen heb .

Ik ga veel soorten tomaten zaaien, dus daar kan ik extra zaaiingen mee nemen

Groetjes Claudia

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik kom ook weer, als alles goed gaat. Ik heb een slechte periode achter de rug maar begin daar wel weer uit te krabbelen. Als het goed is kan ik meerijden dus dan moet het lukken

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet nog niet zeker of ik kom deze editie... Ga volgende week verhuizen, dus ik heb denk ik niet echt dingen om te ruilen. Kan wel zelfgemaakte cold process zeep meenemen! Ook ff kijken hoe ik zit met klussen en uitpakken en hoe snel dat gaat. Is er een deadline voor opgeven? Anders doe ik dat misch nog last minute.

EDIT: Ik wou het alvast in mijn agenda zetten maar zie dat ik die dag concert heb in Friesland... Ben er dus definitief niet bij.

aangepast door Gast

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:

ik ben er ook bij 15 april (99%zeker maar door mijn werk kan het gebeuren dat ik last minute nog word weggestuurd naar het buitenland ofzo dus 100% zeker ben ik nooit )

wat ik meeneem qua eten/drinken laat ik binnenkort nog wel even weten.

en of ik nog dingen heb voor een ruillijstje moet ik nog even bekijken

heb net een huis gekocht en daar heb ik nog geen tuin dus dit jaar niet echt een moestuintje helaas

maar die ga ik uiteraard wel aanleggen deze lente/zomer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...