Jump to content

Kruidenvrouwtjes Ruillijst 2018

Kruidenvrouwtje
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Qua logistiek: ik las dat je regelmatig in de buurt van Deventer komt, maar ik kan eventueel ook spullen heen-en-weer brengen (tenzij ik een half oerwoud aan houtblokken moet transporteren, maar ik rij naar de MTFD waarschijnlijk weer in een oude stationwagon dus kan wel wat aan). Ik werk namelijk in Sliedrecht en woon in Gouda, dus ik kan best 's avonds even wat ophalen en later weer droppen.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Heb vanmiddag gekeken, maar dat roomse was kervel en geen kamille ....en de kervel laat nog geen teken van leven zien. Ik heb zaden van Maria distel en van Verbascum (gele toorts) heb je daar belangstelling voor? Verder heb ik de echte kamille voor je opgepot en wat zaailingen van Daslook....

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik was ook helemaal verrast met een fles mede kersen wijn! Wauw!

Heb Goldfish een potje kruidenzoutpasta meegegeven. Ik gebruik het, zoals je normaal bouillonpoeder zou gebruiken. Het is bremzout hoor, daardoor blijft het goed.

Heel erg bedankt voor de spontane verrassing. Ik zie uit naar een mooie zomeravond en een glaasje!

wees bevriend met kleine dingen