Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Iemand in de buurt van Son en Breugel?


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik heb meegedaan met een 'Groundfunding' project van de Stoerderij. https://www.destoerderij.nl/aanmelden-groundfunding En dus heb ik nu een tegoed gekregen (gekocht...) om o.a. heerlijk ijs en boter bij ze te kopen.

Na de zomer komen we daar in de buurt en gaan we er zelf langs, alleen al om die geweldige buffels te bekijken.

 

Maar nou zou het wel leuk zijn als iemand daar in de buurt woont, die naar de MTFD komt, en die voor mij alvast wat lekkere zaken op wil halen daar. Zodat we in juni en juli ook al een bakje ijs kunnen eten in de tuin

Er is al voor betaald dus, en ik geef ze dan van te voren door wat ik wil hebben zodat het hopelijk klaar staat als je het voor mij oppikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 11 maanden later ...

Zelfde vraag als vorig jaar....: kan/wil er iemand voor mij langs de Stoerderij? We zijn er een tijdje terug nog geweest, maar ze hebben sinds kort regelmatig mozzarella en die is echt geweldig lekker. Maar we wonen zo ver weg! Dus even heen en weer zit er niet in. Ook hebben ze worstenbroodjes, die ik ook graag zou willen.

 

De worstenbroodjes zijn bevroren, dus als iemand voor mij wil halen dan moet diegene wel wat ruimte hebben in de vriezer. Om mijn broodjes (ik koop meteen een stapel dan ) even te bewaren. Of je moet op de ochtend van de MTFD daar langsrijden en meteen doorrijden natuurlijk. Dan heb je alleen een koelbox nodig.

 

Ik ga zorgen dat mijn bestelling al klaar ligt, dat ie al betaald is, en meer van dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mozzarella is echt heerlijk ja Wij waren er eind februari toevallig in de buurt en toen konden we nog net de laatste bolletjes meenemen. Meteen pizza gemaakt

 

Mocht iemand langsgaan dan doe ik ook graag mee met de transportservice

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...