Geplaatst: 29 maart 20187 j Omdat ik mijn vele mooie kattenfoto’s anders niet kwijt kan, dit mooie nieuwe draadje. Bij deze, een van de vele, vele foto’s van mijn allermooiste vensterbankkat. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 29 maart 20187 j Ik wordt er juist niet goed van al mijn katten die telkens op mijn pootaadappeltjes gaan zittenof die alles omgooien. Wel gezzellig.
Geplaatst: 29 maart 20187 j Oh heerlijk, kan ik ook mijn poezen met plantjes foto’s kwijt. Feline vindt de pootaardappels wel interessant. Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Geplaatst: 29 maart 20187 j Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Geplaatst: 30 maart 20187 j @Spitskool: er was anders al wel een topic voor al je foto's die je kwijt wil van de huisdieren : katten-en-honden-t12491-220.html Geeft niet hoor, is er nu een 2e.
Geplaatst: 30 maart 20187 j Zoezie (juli 2017) vreet alle bloemen in vaas en pot aan. Vandaar een foto van haar voor een lege vensterbank
Geplaatst: 30 maart 20187 j Voor de kattenliefhebbers die mijn katten-blog niet gelezen hebben: mijn seizoen 2017 met Arie:blog/henkg/seizoen_2017._arie_vertelt_..._b-7198.html Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 30 maart 20187 j Auteur Ik word zó blij van al deze foto’s. @henkg Jij spant de kroon. Ik hoop dat Arie in 2018 ook weer meehelpt met tuinieren. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 30 maart 20187 j Gucci vindt het fantastisch om in mijn buurt rond te hangen als ik in de tuin aan het werken ben. Die is van haar. Ik mag wel mee genieten Ook de andere katten zitten graag buiten, maar zij toch wel het meest van al. En ze vangt heel veel muizen...
Geplaatst: 15 april 20187 j Auteur Mijn kat heeft dit jaar zijn eigen moestuinbak. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 15 april 20187 j Pas maar op dat hij niet te veel aan het woekeren slaat. Straks heb je een bak vol kat
Geplaatst: 15 april 20187 j Auteur @Claudia69 I wish. Ik zou willen dat ik een invasive kat had. <3 Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 18 april 20187 j Auteur Fred Derrick heeft dit bewuste hoekje tot zijn hoekje gebombardeerd voor dit seizoen. Wat ik er ook opleg, het maakt niet uit. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 18 april 20187 j @Gerda: wat een schatje @Spitskool: ja dat krijg je met die dove kwartels. Vroeger hielp hier alufolie goed. Maar sinds 'ie zo doof is gaat hij daar gewoon bovenop liggen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 19 april 20187 j Waarom is iedereen toch zo blij met hun kat tussen de plantjes???Bij mij is de vensterbank verboden terrein voor de poezen en vooral voor ons nieuwe poesje, want ze heeft al tot 2 x toe mijn preizaailingen uit hun bak gegraven. En in de moestuin is het wel reuze gezellig als ze erbij komen, maar ons vorige poesje gebruikte hem ook als kattenbak en dat vond ik dan toch ook weer minder leuk.... Begrijp me niet verkeerd; ik ben gek op poezen, alleen tussen de plantjes ben ik wat minder blij met ze.
Geplaatst: 19 april 20187 j blij met hun kat tussen de plantjesIk ben blij met mijn kat ondanks dat 'ie plantjes vernielt. Én omdat het vertederende foto's oplevert "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 21 april 20187 j Auteur Meneer F.D. Snorremans heeft dus besloten precies daar in de tuin te gaan liggen, waar io nog aan het werk moet. I.e. waar het een rommeltje is. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 21 april 20187 j Haha ja ik ben ook wel blij met mijn katten hoor, daar niet van. Ondanks dat ze van alles mollen (niet alleen plantjes)...Maar vertederende foto's van ze tussen de plantjes heb ik niet echt; als ik een poes op de vensterbank spot dan gaat-ie er heel snel vanaf. Maar goed om niet flauw te doen, hier wel een foto van onze helaas overleden poes, tussen het gras. Dat telt toch ook wel hè, gras is ook een plant.
Geplaatst: 21 april 20187 j Auteur Wat een knapperd bio-fee! (En ja, tussen het gras is helemaal on-topic hoor.) Die van mij is natuurlijk moeders mooiste, maar als ik dan andere katten zie, zie ik hoe het ook kan. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 21 april 20187 j Dit is ons REN-dier. Intussen staat de ren over mijn opgroeiende plantjes en loopt meneer weer vrolijk en vrij rond. Zoek de kat - de plantjes zijn net gezaaid.
Geplaatst: 22 april 20187 j Dit is ons REN-dier. Het zijn me ook een portretten... "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 april 20187 j Auteur Tegenover de munt, dus niet helemaal tussen de moestuinplantjes, maar wel weer precies op een plekje dat ik nog op moet ruimen. Moeders mooiste: Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.