DAS04 Geplaatst: 18 april 2018 Geplaatst: 18 april 2018 Hallo iedereen, Ik ben Donna en kom hier ook eens een kijkje nemen en ik hoop leuke postings uit te wisselen ik hang hier al een tijdje rond en heb hele goede tips meegekregen. Lang geleden bij mijn ouders heb ik een stukje tuin als moestuin mogen gebruiken. Veel lol van gehad.Tussendoor op mezelf in een flatje gewoond, erg gezellig maar geen tuin. Niet aan moestuin-op-balkon gedacht helaas. Wel potten met planten gehad en wat kruiden.Nu ben ik getrouwd en hebben we een leuk huis met een niet al te grote maar erg gezellige tuin. Een tijdje terug kreeg ik de "moestuinkriebels" opeens te pakken toen ik over de makkelijke moestuin las. Of eigenlijk heb ik eerst de app ontdekt en kwam er toen achter dat het geen spel was maar dat het echt bestond Ik heb een bak bij de Intratuin opgehaald, dus eigenlijk 1x1 ipv 1.20 bij 1.20 maar dat moet maar even, ik maak misschien ooit zelf nog wel iets. Ben nu bezig met bamboestokken en gaas een opzetstukje te maken tegen katten, en ik heb twee palen gekocht en een lat. Ik wilde een trellis kopen van 120 x 180 maar omdat die in de buurt niet echt te krijgen waren en ik toch nog een grofmazig groen raster had liggen (lag eerst over de tuin tegen de katten) ga ik dat aan de lat vast"hangen" waaraan de plantjes dan kunnen klimmen (of ik ze vastzet). Het raster is 80 x 150 maar beslaat in principe de vier vakken wel. Op de foto die ik bijvoeg zie je linksonder nog net een punt van het raster.De zaadjes zijn al gezaaid en voorgezaaid. Groeten, Donna. Quote
Charly Geplaatst: 18 april 2018 Geplaatst: 18 april 2018 Ha die Donna,Ziet er allemaal strak uit op de foto! Leuk dat je actief lid wordt nu, dan kunnen we hopelijk gezellig meelezen met je vorderingen. Veel plezier komend seizoen in de tuin, en hier op het forum natuurlijk! Quote wees bevriend met kleine dingen
DAS04 Geplaatst: 19 april 2018 Auteur Geplaatst: 19 april 2018 Dank, dank En Charly, jouw onderschrift heb ik nog ergens in een poezie album staan! Wees bevriend met kleine dingenmet een kleine bloem die bloeitmet de vogeltjes die zingenmet een vlindertje dat stoeit Met de heldere regendroppenmet de blijde zonneschijnWees blij met al die kleine dingenen je zult gelukkig zijn! Om even on topic te blijven, we hebben vanavond een stuk vogelgaas om de bak gezet. De stokken bovenop worden nog netter maar zo blijft het iig staan en die lat aan de rechterkant gaat er ook nog weg. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 welkom wij zijn ook vriend met kleine dingen, meestal Quote
Nasuada Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Welkom, ziet er leuk uit, wat ga je er allemaal in zaaien?Zelf ben ik meer bevriend met veel en groot:-) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.