Anne voedselbosje Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 (edited) Ik ben Annelies en ik tuinier nu 3 jaar volgens permacultuur principes en ben bezig een eetbare bostuin aan te leggen. Dus zoveel mogelijk meerjarige en vaste planten. Dit jaar zal ik van mijn appelboom perenboom Japanse krentenboom kiwibes aalbes kruisbes en wijnbes waarschijnlijk de eerste vruchtjes gaan plukken en mijn kippen hebben nu een mooie vaste ren met daarin een vlierbessen struik en een laurierstruik (niet het keukenkruid maar de tuinplant waarvan de bessen alleen voor vogels eetbaar zijn). Ik wil proberen om een sterke tuin te creëren waarin insecten en dieren hun plek hebben en niet veel ingrijpen nodig is. Ja een luie tuinder dus! En werk volledig biologisch natuurlijk. Edited April 23, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne voedselbosje Posted April 23, 2018 Author Share Posted April 23, 2018 Als hier nog mensen zijn die een haag willen planten kan er bij mij jonge meidoorn liguster en haagbeuk opgehaald worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Dat ziet er uit als een lekker plekje dat je daar hebt Anne, prachtig! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Hoi Annelies! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne voedselbosje Posted April 25, 2018 Author Share Posted April 25, 2018 Ja ik heb geluk, 300m2 achtertuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 Welkom! Ook de foto’s zijn leuk! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne voedselbosje Posted April 25, 2018 Author Share Posted April 25, 2018 Dankjulliewel voor de reacties allemaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Welkom! Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Dag Annelies, welkom en wat een paradijs heb je van je tuin gemaakt!! Daar kan een mens met een stadstuin enkel van dromen. Groeten, Marijke.die droomt van een voedselbos..... PS: je hebt een persoonlijk bericht van me gekregen als het goed is! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts