Jorieke123 Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Ok, ga maar weer stemmen Omdat we wat laat gaan kiezen, en ik het gevoel heb dat we nog weken bij moeten komen van de afgelopen vele hete droge weken, heb ik alleen dagen in oktober gekozen. Ook laat in oktober, wat mij eigenlijk fijner lijkt maar waar vast niet op gestemd gaat worden Het zal (gemiddeld gezien) iets frisser zijn dan begin oktober, maar is dat zo erg? Als we zorgen dat je wat beschut kunt zitten dan is het nog steeds heerlijk weer Nou goed... vink alle dagen aan waarop jij kan! Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Mijn stem is uitgebracht en ik heb er zin in We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Ik heb gestemd op het eerste weekend, is de zelfde tijd als vorig jaar en die was goed bevallen. Tevens had ik gehoord dat er iemand in Nederland zou zijn die datum...……….. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Mijn voorkeur gaat ook uit naar het eerst weekend van oktober en dan op zaterdag, aangezien ik zondags jarig ben.. ik heb dan weer niets gehoord, maar misschien wel omdat mijn ene oor verstopt zit..... ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Ik heb ook een voorkeur voor 6 oktober. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Voorkeur voor 7 oktober boven 6 oktober aangezien ik mijn echtgenote (tevens strenge teamcaptain) niet wil vragen een invaller voor een invaller voor een invaller voor haar tennisteam te moeten regelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Mijn voorkeur gaat ook uit naar het eerst weekend van oktober en dan op zaterdag, aangezien ik zondags jarig ben.. Dan is dat een mooie gelegenheid om te trakteren op taart en dan trakteren wij jou ook op taart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Voor het eind van oktober gekozen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Zondag is ook onze voorkeur daar Lie`s dochter zaterdag jarig is. Dan kan ik wel komen maar is hij er niet bij. Ciska, wat wil je voor je verjaardag ? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Ik hoop dat het een zondag wordt want op zaterdag is de winkel open en kan ik niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Voor mij ook 7 oktober, Ciska we willen best voor je zingen en Jorieke heeft vast wel een stoel waar je op mag staan Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruitige Esther Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Als het zaterdag 6okt wordt hopen we van de partij te zijn Create your own edible landscape http://www.eetbaargoed.nl (Bijzondere eetbare fruitstruiken e.d.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted August 19, 2018 Share Posted August 19, 2018 Mij maakt het niet zoveel uit, ik kan alleen 6 oktober niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 20, 2018 Author Share Posted August 20, 2018 We gaan voor zondag 7 oktober! Het is al snel oktober dus ik laat de poll niet nog langer lopen. Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts