Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Jouf

Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is Joke, vroeger hadden mijn ouders altijd al een moestuin en ik wil er zelf ook graag een hebben.

Mijn man is er een beetje op tegen omdat gezien onze drukke banen er waarschijnlijk weinig tijd voor zal zijn... denk wel dat hij daar gelijk in heeft.

Wel hebben we nu in de achtertuin een stukje vrij gemaakt voor een moestuintje...denk zo'n 4 vierkante meter.

Ben dat nu aan het leegmaken en wil de grond gaan voorbereiden zodat ik straks in het voorjaar helemaal los kan gaan.

Wel mis je dan de tips en contacten die je op een moestuin complex zou hebben, vandaar dat ik op zoek ben naar een leuk forum die mij als beginneling kan bijstaan met de nodige tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Joke! Wat wil je zoal gaan verbouwen? Ben je nog op zoek naar groente/fruit waar je amper aandacht aan hoeft te besteden?

hahaha nee zo erg is het nou ook weer niet ... wil wel graag een courgette (gelijk een vierkante meter weg), tomaten, kolen, sla en verder nog wat leuke dingen, ga ruimte tekort komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Joke,

Wat groeide er eerst op het stukje grond, gras of siertuin?

 

Ik lees zo vaak dat mensen zeggen dat een moestuin heel veel tijd kost. Mijn ervaring is anders, ik heb alleen in het weekend tijd en dat gaat prima, zelfs op 220 m2.

De tuin is wel altijd goed onderhouden, dat scheelt een hoop, zeker met onkruid. Je moet het natuurlijk wel bijhouden

 

Wij helpen je graag als je vragen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...