Flup Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 De blijde doos (ik ben er blij van in ieder geval) is vandaag aangekomen. Ik ga de komende dagen eens goed genieten en dan kan ik de doos met track & trace versturen of pas rond de 23e in Nederland op de post doen naar Mellie.Zal binnenkort (heb te weinig tijd nu) een pb sturen voor de adresgegevens. Quote
Flup Geplaatst: 13 februari 2019 Geplaatst: 13 februari 2019 Heb met Mellie contact gehad en ik zal hem rond de 23e versturen vanuit Nederland. Nog even geduld dus. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 13 februari 2019 Geplaatst: 13 februari 2019 Des te meer spanning Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Flup Geplaatst: 14 februari 2019 Geplaatst: 14 februari 2019 Hahaha, dat zeker!En om de spanning nog groter te maken; er zitten heel veel mooie zaden in de doos. Het is echt een genot om zo'n pakket te krijgen. Heb er natuurlijk ook heel veel moois bijgedaan, de volgende ontvangers zullen niet teleurgesteld zijn, verwacht ik. Quote
marjoleinvdh Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 ooh nou ben ik heeel nieuwsgierig Quote
Tanja65 Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Ik ben natuurlijk veel te laat maar mag ik alsnog aan het eind van de flop erbij gezet? Ik was ziek toen ik me moest opgeven dus vandaar niet gedaan. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Tuurlijk stuur een pbtje naar Jill zou zeggen. Ik moet hem ook nog krijgen. Quote
Jill Geplaatst: 21 februari 2019 Auteur Geplaatst: 21 februari 2019 Ik ben natuurlijk veel te laat maar mag ik alsnog aan het eind van de flop erbij gezet? Ik was ziek toen ik me moest opgeven dus vandaar niet gedaan. Ik heb je toegevoegd aan de deelnemerslijst. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Tanja65 Geplaatst: 21 februari 2019 Geplaatst: 21 februari 2019 Super lief, dank je! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Flup Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Zou de doos vandaag in NL op de post doen, maar steenslag in de autoruit gooide roet in het eten. De voorruit is weer gerepareerd, morgen vertrek, maar omdat het dan zondag is, gaat maandag de doos op de post. Quote
geedee Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 (aangepast) Hoi Jill , ik heb nog diverse bio zaden om toe te voegen en snuffel graag door de rest van de doos. Kan ik nog aansluiten? 24 februari 2019 aangepast door Gast Quote
Mellie Geplaatst: 23 februari 2019 Geplaatst: 23 februari 2019 Spannend allemaal. Komt het deze kant op eindelijk. De grote verrassingsdoos Quote
Flup Geplaatst: 25 februari 2019 Geplaatst: 25 februari 2019 Pakketje is vandaag verzonden, de track & tracecode heb ik aan Mellie doorgegeven, hopelijk is het pakketje morgen al daar. Quote
Mellie Geplaatst: 26 februari 2019 Geplaatst: 26 februari 2019 Als ik de doos krijg, stuur ik hem volgende week door naar Marjoleinvdh Kruidenvrouwtje zou na Marjolein moeten zijn. Tanja65JillGeedee staan er dan na. Klopt dat nog? Groetjes en zoooooo benieuwd naar mijn happy bio post! Edit: vanavond post gehad! Ga er morgen eens goed voor zitten. Quote
Jill Geplaatst: 27 februari 2019 Auteur Geplaatst: 27 februari 2019 Hoi Jill , ik heb nog diverse bio zaden om toe te voegen en snuffel graag door de rest van de doos. Kan ik nog aansluiten? Ja hoor, geen probleem. Stuur me nog even je gegevens via PB. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Flup Geplaatst: 28 februari 2019 Geplaatst: 28 februari 2019 Fijn dat de doos goed is aangekomen, geniet ervan! Kan ik mij ook al voor de volgende ronde aanmelden? Quote
geedee Geplaatst: 1 maart 2019 Geplaatst: 1 maart 2019 Hoi Jill , ik heb nog diverse bio zaden om toe te voegen en snuffel graag door de rest van de doos. Kan ik nog aansluiten? Ja hoor, geen probleem. Stuur me nog even je gegevens via PB. Fijn Dank! ik stuur je n pb Quote
Mellie Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Hij is weer door naar Marjolein! Zo veel leuks, erg genoten van deze zadenruil. Quote
Mellie Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Jank... de amaranth zaden liggen onder de tafel i.p.v. in de doos Wat zonde zeg! Die had ik graag nog gedeeld met jullie... jammer Quote
Tanja65 Geplaatst: 3 maart 2019 Geplaatst: 3 maart 2019 @Mellie er zit vast nog genoeg anders in! Volgende keer beter. Nog maar 2 wachtenden voor me... Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 4 maart 2019 Geplaatst: 4 maart 2019 Ik heb overigens 2 zadenzakjes met schimmel weggegooid. Denk nog iets te vochtig geweest. 1 was een bloem en de ander... weet ik niet meer. Quote
Flup Geplaatst: 4 maart 2019 Geplaatst: 4 maart 2019 Wat goed, dat is mij helemaal niet opgevallen. Zal daar voortaan ook beter op letten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.