Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2019


Mellie

Aanbevolen berichten

Niet gestampt hier. Wil dat over 2 dagen weer doen. Die haan ziet er wel heel lekker uit hoor.

De afgelopen

dagen simpel gehouden met koken. Gevulde soepen waar de zelfgemaakte kruidenbouillon en knoflookpasta rijkelijk doorheen ging.

Gisteren hadden we pasta met eigen saus.

Ik had de dag ervoor trouwens nog 1 venkeltje uit de de tuin voor bij de vis en de pluimpjes door de gekookte aardappel gedaan. Vandaag restant van de vis in tomatensaus met veel peper maken. Dit heb ik vorig jaar in Turkije gegeten voor het eerst en zo lekker. Als er vis over is, maak ik het erna zo. De kinderen mogen het restje pasta. Mooi verdeeld zo. Morgen de kalkoen! Zooo nieuwsgierig. Ga hem denk ik met sinaasappel maken. Ik twijfel nog. Wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mini bloemkooltjes uit de serre,

ze zijn maar een tennisbal groot maar waren vorig jaar over lekker dus ik verwacht er veel van

 

Rucola, radijsjes, ananaskersjes, laatste binnen gerijpte kersttomaatjes, binnen gerijpte meloenperen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juukes! Wat ziet dat er lekker uit! Niet te zuinig jaloers hoor. (Ja ook op overheerlijke minibloemkooltjes, maar in eerste instantie toch op die prachtige gestoomde broodjes van Jorieke.) Poehee!

Sta ik met mijn schaal zelf gebakken

Oliebollen, terwijl ik mijn tanden ook in zoiets had kunnen zetten vandaag.

Smakelijk en sowieso een 10 voor presentatie

wees bevriend met kleine dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanochtend paling gerookt samen met een vriend.

Goudgeel en boterzacht voor vanavond op een toastje

 

IMG-20191231-WA002957431577815771.jpg

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jaaaa. Eerst bapao, en nu versgerookte, goudgele paling. Sjonge.

Zit ergens tussen scheel van jaloezie en honger in. Hahahaa.

Wauw Paddenstoelengek. Prachtig plaatje.

Was vast ongelofeloos smakelijk. Hoe bewaar je die dingen eigenlijk na t roken? (Bij mij komt dat issue nooit echt naar voren, vanwege dan al op, maar bij het zien van deze hoeveelheid!)

wees bevriend met kleine dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...