Ga naar inhoud

Welke dag?  

83 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag?

• Zaterdag 30 maart
      5
    • Zondag 31 maart
      5
    • Zaterdag 6 april
      4
    • Zondag 7 april
      7
    • Zaterdag 13 april
      5
    • Zondag 14 april
      7
    • Zaterdag 20 april
      13
    • Zondag 21 april
      15
    • Zaterdag 27 april
      8
    • Zondag 28 april
      14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik vanmiddag keek stond de 21stw nog met 16 tegen 14 voor dus voor mij heeft iemand juist zijn stem verwijderd.

In iedergeval is de datum bekend, ik hoop dat het je toch lukt om te komen appelvrouw, als we nou eens met zijn alle lief naar lie kijken.

In iedergeval de datum is bekend dus laat alle ruillijstje maar komen

Geplaatst:

Extra sneu voor je Appelvrouw is dat de "klok" van de website een uur achter loopt (dus GMT/ Britse tijd). Want om 17.43u Wintertijd Nederland was het 14-14 , vandaar mijn opmerking over het dobbelen door Jorieke123. Tijd voor de Rijdende Rechter? Zonder gekheid, wat betreft onze "ruil" , daar valt vast wel iets voor te regelen. Zal ik de planten bij Jorieke achterlaten of elders in Nederland?

Geplaatst:

Ai, heb je het heel druk en kijk je na lange tijd weer eens op het forum is de poll net gesloten Zo te zien wordt het geen MTFD voor mij dit jaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...