Jump to content

Verdwaald en goed terechtgekomen....

geedee

Recommended Posts

Hallo Ik ben Geedee en als ik op Google van alles opzoek over planten en bloemen enz. dan dwaal ik van de ene link naar de andere en zo kwam ik op dit forum terecht. Vond het meteen erg leuk en heb me meteen aangemeld. Ik woon in de buurt van Maastricht en verzamel altijd en overal zaadjes van allerlei planten, kruiden en onkruiden die ik dan weer in mijn tuin uitprobeer. Op dit moment ben ik veel bezig met planten en bloemen die vlinders nodig hebben. In de moestuin genieten ijsbergsla, sperziebonen en tomaten mijn voorkeur en ben ik ook altijd op zoek naar de zgn. "vergeten groenten"; dit jaar de rood/witte bietjes en gele en witte bieten en ook de kastagnewortel en heiligen boontjes uitgeprobeerd. Dat was t zo'n beetje.

Welkom op het Forum, GeeDee.

Het aantal leden op het forum uit het zuiden neemt toe.

Vanwege je interesse in aparte soorten misschien een tip voor jou, volgend jaar deel te nemen aan het zadencarroussel.

Zoals in het betreffende item te lezen is, zijn de meeste deelnemers enthousiast. Als je aan de gestelde voorwaarden voldoet.

Veel leesplezier, Jos.

:shock:

Dan heb je aardig wat topics doorgespit

Ja dat mag je wel zeggen :van kasjes die een nieuw dak moeten (en dan surf ik tussendoor nog ff naar de bouwmarkt om te kijken wat die doorzichtige golfplaten dan kosten) tot aan druivenstekjes en aparte paprika's en gevlochten afrasterhekjes

:shock:

Dan heb je aardig wat topics doorgespit

:van kasjes die een nieuw dak moeten (en dan surf ik tussendoor nog ff naar de bouwmarkt om te kijken wat die doorzichtige golfplaten dan kosten) tot

En? Waar waren ze het goedkoopst?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Ja wijzelf hebben er ook voor een prikje op MP gekocht maar dat zijn geen doorzichtige; ze waren voor het dak van de houtopslag voor de open haard. Het hield i.i.g. alles goed droog afgelopen winter. Het duurste waren nog de bevestigingsbouten met de afdichtkapjes want die moesten nieuw bij de bouwmarkt gehaald worden.resized_977_75636fc989b6f34e26e42a22ab1331c0.jpg

Hey Geedee, lollige website... als je belooft hem lekker in te vullen, en lekker vol te schrijven, zet ik hem in mijn favorieten, OK??

Tnx! Ik ben er hard aan bezig.....t regent toch buiten

Nou dan ben je mijn eerste website volger Geweldig!!

Ik heb m namelijk nooit aangemeld bij de zoekmachines of zo; was meer iets om de winter door te komen toen ik nogal aan huis gekluisterd was en een nieuwe uitdaging.

Heb er net een item van vlinders bij gezet....kunnen straks die rupsen vanuit mijn ijsbergsla ook mooi bij . Volgend jaar maar meer sla zaaien en vlinders kweken

Ik zal er ook een item van mijn speciale gekke zaadjes verzameling bij gaan zetten.

Ik verzamel echt al jaren van overal...zelfs uit de tropen maar dat doet hier niks natuurlijk

• 7 months later...

Kwam mijn oude voordeur topic tegen en las dat ik in het begin heel veel tijd heb genomen om alles door te spitten.....ik moet zeggen...daar is dus nog niks in veranderd Het is nog vaak tot in de kleine uurtjes lezen en links volgen en eigenlijk verdwaal ik dus soms zelfs helemaal op dit forum en merk dat er nog zoveel rode vinkjes(nog niet gelezen) staan.....

En dan die aparte soortjes die ik dacht te kweken.....nou....die vallen in het niet, bij alle aparte soorten die via dit forum mijn tuin zijn ingewaaid

Benieuwd wat er komend jaar nog allemaal gaat volgen....vind het nog steeds even leuk