jos Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Verslavend ?Je hebt er bijna een dagtaak aan. Komt niet meer aan tuinieren toe als je alles op het forum wil volgen. Mijn vrouw is net voor een paar dagen naar Birmingham voor de hondenshow.Dus hoop nu wat rode vinkjes weg te werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 11, 2012 Author Share Posted March 11, 2012 En? ben je bij gelezen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Ja, bijna helemaal.Maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet meer alle nieuwkomers op het forum welkom heb geheten. Bij deze iedereen welkom. En nu ga ik weer in de werkmodus dus de achterstand zal wel weer oplopen.Heb al een week gespit,geplant en gezaaid.Vandaag nog 3 stukken dakgoot met aardbeien gemaakt en beplant.Geen ruimte meer op de grond dus moeten we de hoogte in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Geen ruimte meer op de grond dus moeten we de hoogte in. Ik ken dat probleem inmiddels ook Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Ja ik zit ook te denken over goten te maken voor aardbeuen....Hoe heb je die gemaakt Jos? En van kunststof dakgoten? of iets anders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Ik ben een afstammeling van de neanderthalers, dus in eerste instantie een verzamelaar dan pas jager of boer.Ik bewaar dus vrij veel. Bij het vervangen van enkele goten gingen de oude op het garagedak (voor later).En later was nu dus. Om een stuk van mijn hout-opslag te camoufleren heb ik deze goten opgehangen met hang en gewone aardbeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 een verzamelaar ben ik ook wel een beetje....veel....dus heb ook nog van die dakgoten liggen....vroeg me alleen af of ze niet te ondiep zijn om een leuke oogst te geven....ze zien er hetzelfde uit als die van jou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Gaat volgens mij allemaal goed komen. Een waterton staat ernaast en de druppelslang zal voor constante bevochtiging zorgen.Nu en dan wat extra voeding en de aardbeitjes gaan gewoon goed groeien. Voor de hoeveelheid aardbeien heb ik het niet gedaan die komen uit de tuin. Dit is gewoon voor de fun (hang/klimaardbeien) en de camouflage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts