Flup Posted February 16, 2019 Author Share Posted February 16, 2019 Is prima, ik zal wat van de Egyptische uiplantjes (ze beginnen nu al op te komen) meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Toppie Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 Hoi Flup! Mag ik van jou een aubergine stek als die aanslaan? Bij mij was er slechts 1 opgekomen en die heeft het loodje gelegd Ik hoop dat er wat bij staat op mijn ruillijst voor je. Roep gerust! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted February 21, 2019 Author Share Posted February 21, 2019 Jahoor, dat mag. Hier groeien ze ook niet echt snel nog, maar dat maakt niet uit. Zolang ze groeien is het goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Beste Flup, Mocht het mogelijk zijn, dan heb ik belangstelling voor>- Baselbiete Roteli- Dancing with smurfes- Baumtomate "Himmelsstürmer" - Helsing junction Blue- Aubergine Vera IK heb wel verschillende bonenzaden, ook een oud ras die ik zelf ook gekregen heb. Yacon is bij mij kapot gegaan, maar ik ga nog knollen bij een biologische boerderij in de buurt halen ~volgens mij 3,50 per stuk~. Heb zelf ook veel andere dingen kijk maar op mijn lijstje. groetjes Claudy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted March 7, 2019 Author Share Posted March 7, 2019 Een knol yakon zou mooi zijn Claudy, tussen jouw zaden zie ik niets staan wat ik zoek, vandaar. De tomatenzaden neem ik voor je mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Hai Flup,Fijn dat de tomatenzaden lukken. Zou het voor je een probleem zijn om deze op te sturen, aangezien ik snel wil zaaien en heel benieuwd ben naar de tomaten. Verzendkosten vergoed ik.De yacon neem ik voor je mee, je wilt er ééntje? Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted March 14, 2019 Author Share Posted March 14, 2019 Opsturen kan best, maar niet alles vanuit Duitsland komt even goed aan in Nederland, is mijn ervaring. Maar proberen wil ik het wel. Verzendkosten hoef ik niet vergoed te hebben. Als je je adresgegevens in een pb stuurt, dan stuur ik morgen de zaden op. Een yacon is voldoende, dank je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Hoi Fulp, ik heb veel belangstelling voor je egyptische uien en als je nog hebt een aubergine plantje. Ik zien niet direct iets op jouw lijstje staan dat ik kan aanbieden, maar wellicht zie je op mijn ruilkijst iets dat je aandacht trekt? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Hai Flup, Mocht je nog een aubergine over hebben? Dan houd ik me aanbevolen! Al mijn zaaipogingen zijn tot niets uitgelopen. Denk te oud zaad. Ik hoop dat er iets in mijn lijst bij zit voor je. Groene groetjes en goed weekend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted March 16, 2019 Author Share Posted March 16, 2019 Tanja en Mellie, het staat genoteerd. Ik moet wel zeggen dat de aubergine niet zo makkelijk kiemt en groeit als afgelopen jaar, maar ik heb voldoende zaden. Het groeit, maar nog niet zo snel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Top, dankjewel! En nogmaals, als je nog iets van je gading op mijn lijstje ziet be welcome. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 ik moet even kijken of de yacon de overwintering in de kas heeft overleefd, zo ja, dan neem ik een worteltje mee voor je. en ik heb de spaanse laurier , maar weet niet of je daarvan een stek wilt of een andere variant bedoelt.. laat ff horen! ennuh..heb nog wel oudhollandse bonen, maar heb de namen niet meer.... ik kan wat bonen meenemen als je wilt, moet je ze zelf alleen determineren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted March 20, 2019 Author Share Posted March 20, 2019 Het is goed zo Bouwvrouwe, ik hoef niks terug voor de akelei. Al mag een knol yakon natuurlijk wel altijd, als die de winter heeft overleefd. Heb hier zoveel akelei staan, dat ik regelmatig moet schoffelen om het weg te krijgen. Dus wat plantjes meenemen is geen enkel probleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 beste Jo, Heb je nog wat Egyptische ui, die van mij van vorig jaar zijn niet opgekomen. groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted April 1, 2019 Author Share Posted April 1, 2019 Ik zal kijken wat ik kan missen, Claudy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Ik weet niet of het een teken is dat de wortels groeien, maar de blaadjes van enkele van de Aroniastekjes ontvouwen zich langzamerhand. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted April 3, 2019 Author Share Posted April 3, 2019 @Claudy, ik zal egyprische ui meenemen. @Appelvrouw, ziet er hoopgevend uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 hai Flup, Zou inderdaad heel blij zijn met de Egyptische ui, dank je!! groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 Helaas kan ik er niet bijzijn, in verband met het overlijden van een naast familielid.Ruilen zit er niet in, had mij er enorm op verheugd, maar erbij zijn gaat niet lukken jammer genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Vervelend Flup gecondoleerd Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 Dank je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Gecondoleerd Flup sterkte ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Gecondoleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Jammer joh, veel sterkte toegewenst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts