Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Afmelding Flup ivm familie-omstandigheden

Flup

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Beste Flup,

Mocht het mogelijk zijn, dan heb ik belangstelling voor>

- Baselbiete Roteli

- Dancing with smurfes

- Baumtomate "Himmelsstürmer"

- Helsing junction Blue

- Aubergine Vera

IK heb wel verschillende bonenzaden, ook een oud ras die ik zelf ook gekregen heb. Yacon is bij mij kapot gegaan, maar ik ga nog knollen bij een biologische boerderij in de buurt halen ~volgens mij 3,50 per stuk~. Heb zelf ook veel andere dingen kijk maar op mijn lijstje.

groetjes Claudy

Hai Flup,

Fijn dat de tomatenzaden lukken. Zou het voor je een probleem zijn om deze op te sturen, aangezien ik snel wil zaaien en heel benieuwd ben naar de tomaten. Verzendkosten vergoed ik.

De yacon neem ik voor je mee, je wilt er ééntje?

Groetjes Claudia

Opsturen kan best, maar niet alles vanuit Duitsland komt even goed aan in Nederland, is mijn ervaring. Maar proberen wil ik het wel. Verzendkosten hoef ik niet vergoed te hebben. Als je je adresgegevens in een pb stuurt, dan stuur ik morgen de zaden op.

Een yacon is voldoende, dank je.

Hoi Fulp, ik heb veel belangstelling voor je egyptische uien en als je nog hebt een aubergine plantje. Ik zien niet direct iets op jouw lijstje staan dat ik kan aanbieden, maar wellicht zie je op mijn ruilkijst iets dat je aandacht trekt?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Hai Flup,

Mocht je nog een aubergine over hebben? Dan houd ik me aanbevolen! Al mijn zaaipogingen zijn tot niets uitgelopen. Denk te oud zaad. Ik hoop dat er iets in mijn lijst bij zit voor je.

Groene groetjes en goed weekend!

ik moet even kijken of de yacon de overwintering in de kas heeft overleefd, zo ja, dan neem ik een worteltje mee voor je. en ik heb de spaanse laurier , maar weet niet of je daarvan een stek wilt of een andere variant bedoelt.. laat ff horen! ennuh..heb nog wel oudhollandse bonen, maar heb de namen niet meer.... ik kan wat bonen meenemen als je wilt, moet je ze zelf alleen determineren.

Het is goed zo Bouwvrouwe, ik hoef niks terug voor de akelei. Al mag een knol yakon natuurlijk wel altijd, als die de winter heeft overleefd.

Heb hier zoveel akelei staan, dat ik regelmatig moet schoffelen om het weg te krijgen. Dus wat plantjes meenemen is geen enkel probleem.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...