Geplaatst: 29 juni29 Jun @Gitta was de eerste 😊. Maar misschien komen ze er niet in 1 stuk uit, in dat geval stuur ik jou ook toe @Petrasmoestuin. Ik houd jullie t.z.t op de hoogte, voor nu nog een seizoen van genieten. Foto’s van de bloeiende planten in zijn geheel volgen als het zover is. Beiden hebben al dikke knopppen.
Geplaatst: 30 juni30 Jun Prachtige foto’s @@frans en @@dahliNou, mocht er nog een knolletje over zijn, houd ik me aanbevolen. Ze zijn prachtig. Ik heb gisteren langs de kant van de weg bij een of andere grote open tuin dag bij iemand een @dahlia op de bonnefooi gekocht. Geen naam, alleen een plant met knoppen [emoji38] ben heel benieuwd. Ik duim dat het vooral geen rood of paars is. Dat heb ik al genoeg.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Ik ga toch wel met pijn in het hart afscheid nemen van deze bovenste twee schoonheden, maar het moet. Gelukkig heb ik de Fairway pilot en Totally Tangerine nog 😃. Alles staat zo mooi in bloei nu.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Wat genieten is het toch om zo’n giga bloem te volgen in zijn ontwikkeling😍Deze heet “ Avignon” en kocht in dit jaar als knol eigenlijk te groot voor mijn plek maar ik wilde zo graag een zo’n mega bloem dahlia… 😍 Ze staat in pot op mijn dakterras want te weinig zon op mijn patio helaas…🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱2e en 3e knop erbij! 😍En helemaal open 😍Lang getwijfeld maar toch afgeknipt voor in de vaas! 😍En geen spijt van want ze staat nu al een week te shinen! 😍 5 uren geleden5 u aangepast door Vrouwholle
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.