Arja Posted May 17, 2020 Share Posted May 17, 2020 Ha, dat is toch wat verder uit elkaar dan ik had ingeschat. Blij dat ik het even gevraagd heb. Dank voor je antwoord! En fijn dat de bananencake lekker was. 🍌 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Hai Arja, Coral queen wordt niet zo hoog en breed..wel erg lekkere tomaat. Hoor graag hoe het smaakt..als ze rijp zijn. groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 @Claudy bedoel je niet hoog en niet breed? Of niet hoog en wel breed? Niet zo hoog is sowieso goed om te weten, dan kan ik die achterlijke lange stokken nu nog vervangen voor kortere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Die Gusto komen van mij af idd stevige plant, is geen wilde groeier, voornamelijk gewoon omhoog dus word geen hele struik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Alle stamtomaten blijven doorgroeien (omhoog mits je ze steeds aan de stok bindt) tot je zelf de top uit de plant plant haalt, ook Coral Queen... Struiktomaten toppen zichzelf en blijven daarom lager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 (edited) Nog een vraag over moestuinforumweggeefspul (3x woordwaarde). Ik nam pompoenzaden mee, vermoedelijk van de weggeeftafel. De pompoenen doen het fantastisch. Ben benieuwd welk soort het is, iemand enig idee? Ze begonnen heel licht, zijn nu geel en glanzend. Worden het van die oranje jongens? Edited July 3, 2020 by Arja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Oranje zullen ze misschien wel worden of geel. Maar niet van die kleine oranjes die je in de winkel vaak ziet die hebben een dikkere steel. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 Thx! Ben benieuwd naar de smaak. Nog even afwachten, en hopen dat ze zo mooi gaaf blijven als ze nu nog zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted June 2, 2021 Author Share Posted June 2, 2021 Over de vijgenstek (Brown turkey) die ik van @angelakreeg: Toen al een mooie, vertakte en goed gewortelde stek. In 2020 ging ie prima, dit seizoen heeft ie echt de gang: Binnenkort verpotten, en volgend jaar in de volle grond. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 2, 2021 Share Posted June 2, 2021 Ziet er mooi uit Henk! Ik heb de mijne al in het najaar in de grond. Let op dat je geen rondgroeiende wortels krijgt? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts