Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo vanuit Gambia


Olifant14

Aanbevolen berichten

ik woon en werk sinds 6 jaar in Gambia.

We zijn onlangs gestart met het zaaien en kweken van eigen groentjes. We hebben ondertussen al succesvol wortelen en komkommers geoogst.

De uien en tomaten doen het ook super.

 

Aangezien ik een echte novice ben in tuinieren, kom ik hier lezen, vragen en leren en uiteindelijk hopelijk ook anderen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er melden zich de laatste tijd per dag een aantal spammers aan, en die vullen van allerlei landen in bij het aanmaken van hun account. Ik stond nu dus even op het punt om je te verwijderen Maar aangezien je forumnaam een Nederlands woord is, twijfelde ik en besloot ik het even aan te kijken. En nu zie ik dat je wel een serieus lid bent Welkom hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

 

In België ook niet maar kwam er vorige week toch een tegen in Antwerpen ...

 

 

Lijkt me leuk om te telen in warmere landen maar denk dat het toch niet altijd evident is

Hebben jullie genoeg water ter beschikking of is het soms behelpen?

Als je regenwater te kort hebt mag je er wat bij mij komen halen, regent hier pijpenstelen momenteel, al uren bezig zonder stoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olifant14 reageert nog steeds niet binnen meer dan een week.....

zou het dan toch???

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...