appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 (aangepast) This page stayes under construction Aangeboden Zaadjes: Physalis, grote vruchten eigen oogst 2019 2 x 3 zaden vijgenbladpompoen ( courgette de Siam t.h.t.2022) Edamame eigen oogst 2019 dwerg Haricot chataigne de Echenans eigen oogst 2018 stok Haricots Coco rouge ou rose van biobedrijf oogst 2019 stok Planten: 6 x Tam Jalapeño plantjes (zaden eigen oogst oorspronkelijk van Rare Seeds) (Angela) Enkele moederkruidplantjes Enkele plantjes bont Barbara kruid 10 platte peterselie plantjes 15 febr. Mijn yakon klonten in stukken gehakt en die stukken opgepot, ik heb wel enkele planten te vergeven. Ik moet natuurlijk wel even afwachten of ze aanslaan.( tuinlb) Tinctuur: Zonnehoed: 2 x flesje 50 ml echinaceadruppels ( wortel,bloem en blad 2019 op eigen eau de vie 45%) Symphytum: 2 x flesje 50 ml smeerworteltictuur ( wortel en blad op gin) om te smeren of om te gebruiken om eigen zalf te maken. ( het liefst ruilen voor iets vergelijkbaars of stel iets anders voor) Totaal niks te maken met tuinieren maar wel gevonden in de moestuin:: Hertenschedeltje met twee half afgebroken horentjes Marterschedeltje ( tuinlb) 2 Schapenschedeltjes ( 1 naar tuinlb) Ik heb nog twee lampen, ooit gekregen voor in de tuin die wij niet gaan plaatsen, spiksplinternieuw. Wilde ze op marktplaats zetten vandaag, maar voor die paar centen die ik er voor krijg kan ik misschien iemand hier blij maken. Misschien hier iemand geïnteresseerd? 2 buitenlampen dus voor spaarlamp 15 watt , nog in verpakking. van edelstaal staat er op, en met installatie beschrijving . Ik zoek Knolselderij Bladselderij Broccoli, bloem- en spitskool Tomatenplanten Bijenwas! Courgette plant als er iemand vroeg zaait dus geen mini-zaailing Idem komkommer Bergbasilicum (die is helaas weer dood is gegaan) Gewone groene en paarse basilicum plantjes krulpeterselieplantjes enkele luxaflex strips om in stukken te knippen voor plantenetiket Reminder: moerasspirea voor Tanja Wax doekjes voor Charly Schedeltjes en Yakon voor Tuinlb Tam Jalapeno x 2 voor Angela Cupkeekje wil bonen? haricots chataigne en roze haricot Coco physaliszaden voor Claudy platte peperselie en Tam Jalapeno voor Nasuada Van Jorieke dropplant Charly tomaten Nas: tomaat moneymaker, wol Angela Roma tomaat Mylena misschien tomaat. Yuras:zwarte bes Ciska Roze bleekzaailingen 17 maart 2020 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 4/20 leuk dat de lijstjes langzaamaan verschijnen hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 Ik lees de hele tijd ‘easy Jet’ in mijn hoofd (titel ruillijstje) Kan er niets aan doen Ja waxdoekjes welkom! Quote wees bevriend met kleine dingen
Tanja65 Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 Fijn! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 2 februari 2020 Auteur Geplaatst: 2 februari 2020 (aangepast) Ik lees de hele tijd ‘easy Jet’ Was de bedoeling ook Charly..vlucht 4/20 Ik maak tweedrie doekjes voor je. Heb je voorkeur voor een maat? zijn al gemaakt 4 februari 2020 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 4 februari 2020 Auteur Geplaatst: 4 februari 2020 Ik zoek ook nog bijenwas. Ik wil graag met enkele aktieve dames uit het dorp beewraps maken en heb daar wel een aardig stukje bijenwas voor nodig. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2020 Auteur Geplaatst: 12 februari 2020 Ik heb nog twee lampen, ooit gekregen voor in de tuin die wij niet gaan plaatsen, spiksplinternieuw. Wilde ze op marktplaats zetten vandaag, maar voor die paar centen. Misschien hier iemand geïnteresseerd? 2 buitenlampen dus voor spaarlamp 15 watt , nog in verpakking. van edelstaal staat er op, en met installatie beschrijving.Foto’s zijn hier verdwenen met de forum verhuizing, zie eerste bericht. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 17 februari 2020 Geplaatst: 17 februari 2020 Ik bewaar nog wat wil voor je appeltje. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
tuinLB Geplaatst: 17 februari 2020 Geplaatst: 17 februari 2020 Yakon en een schapenschedeltje en marterschedel heb ik wel interesse in. Mijn lijstje zal ik ook 1 dezer dagen eens gaan maken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 februari 2020 Auteur Geplaatst: 18 februari 2020 Ik bewaar nog wat wil voor je appeltje. Nog wat Wil Nas? Kan ik altijd gebruiken Maar alle gekheid op een stokje, wat bedoel je? Tuin, een yakon, schaap en marter voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 februari 2020 Geplaatst: 22 februari 2020 Mag ik 2 peper plantjes van je? Quote
Nasuada Geplaatst: 22 februari 2020 Geplaatst: 22 februari 2020 wol Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 22 februari 2020 Auteur Geplaatst: 22 februari 2020 Mag ik 2 peper plantjes van je?Zeker twee tam Jalapenos voor jou Angela.Nas, wol , fijn!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Claudy Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 hallo, Heb je nog moerasspirea ne de physalis is groter dan de normale versie...? groetjes Claudia Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2020 Auteur Geplaatst: 27 februari 2020 18 hours ago, Claudy said: Heb je nog moerasspirea ne de physalis is groter dan de normale versie...? Hey Claudia. De moerasspirea daar steek ik een stuk uit voor Tanja en of er meer is, dat is helemaal niet zeker. Ik wacht met uitsteken totdat ik de plant boven zie komen dat is nu niet het geval. De physalis was wel groot, ik heb de zaden van een perma boerderij in Frankrijk en weet dus de soort niet, deze mensen hadden ze ook gekregen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 29 februari 2020 Auteur Geplaatst: 29 februari 2020 Aangepast met toevoeging twee soorten bonen: Haricots Chataigne d Echenans Haricots Coco Rouge ou Rose Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Claudy Geplaatst: 2 maart 2020 Geplaatst: 2 maart 2020 hai, Dan wil ik wel wat zaden van de physalis proberen. Groetjes Claudia Quote
Mylena Geplaatst: 5 maart 2020 Geplaatst: 5 maart 2020 Hallo Appelvrouw, ik heb nog wel verschillende tomatenplantjes voor je, vooropgesteld dat het goed gaat. Ik zet de rassen nog wel in mijn lijst. Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 maart 2020 Auteur Geplaatst: 6 maart 2020 Claudy zaden voor jou v d physalis Mylena graag ik hoor het wel. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 8 maart 2020 Geplaatst: 8 maart 2020 ik heb een setje gemengde Japanse sier of dwergkwee voor je. Helaas ben ik er zeer waarschijnlijk niet bij. Zal ik ze bewaren voor het najaar? Of moet ik ze laten bezorgen in Hilversum? Quote
Nasuada Geplaatst: 17 maart 2020 Geplaatst: 17 maart 2020 Als je nog een jalapeno pepertjes en platte peterselie plantje voor mij hebt heel graag Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Geplaatst: 17 maart 2020 Op 8-3-2020 om 21:58, Goldfish zei: ik heb een setje gemengde Japanse sier of dwergkwee voor je. Helaas ben ik er zeer waarschijnlijk niet bij. Zal ik ze bewaren voor het najaar? Of moet ik ze laten bezorgen in Hilversum? Super GF! IK zal wat kruidenthee zonder munt voor je mengen als tegenprestatie.Of wil je liever enkele peperplantjes of peterselie? Ik heb ook yakon. @Nasuada ik zet je erop voor twee jalapeno in een potje en twee platte peterselieplantjes Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Claudy Geplaatst: 19 maart 2020 Geplaatst: 19 maart 2020 hai, Kun je in Frankrijk aan de sokslaboon Melissa komen, schijnt erg lekker te zijn. Een lange paars boon. IK heb nog wel wat tomatenplantjes voor je . Moet ik komkommer voor je zaaien? Heb kleine snack ook grotere (volgens mij Chinese slang). Als ik ze dit weekend zaai..zijn ze denk ik al aardig groot. Hoor het wel, groetjes Claudia Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2020 Auteur Geplaatst: 20 maart 2020 Hoi Claudia ik kan voor je kijken als de winkels weer open zijn. We zitten namelijk in lockdown en mogen alleen maar noodzakelijkheden kopen en daar horen zaden blijkbaar niet bij. Ik wilde vandaag kippen kopen maar dat mocht niet..terwijl ze er wel zijn notabene. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 maart 2020 Geplaatst: 21 maart 2020 hier mag je momenteel ook geen zaden kopen in div. winkels dit om mensen te ontmoedigen te gaan winkelen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.