Geplaatst: 14 april14 Apr Misschien iets voor volgend jaar tegen de schutting in de volle grond. Ik moet hem dan dus in het najaar bestellen? Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 14 april14 Apr Gewoon aan een van de chayote kwekers vragen of ze er eentje voor je bewaren voor volgend jaar voorjaar, of, als ze vroeg zijn, de najaars MTFD. Ze gaan pas in het voorjaar uitlopen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Mijn chayote heeft er niet echt de vaart in. Er is ook nooit een wit dingetje naar buiten gekomen zoals op de foto van Appelvrouw uit 2012. Het lijkt wel of er iets vast zit. Maar de groene uitlopertjes (links in beeld) zijn wel ietsjes groter geworden.Wat is wijsheid. Gewoon nog even geduld hebben totdat er ook een worteltje zichtbaar wordt en dan pas oppotten? Of misschien nu al in aarde leggen/deels ingraven? Wat zouden jullie doen in dit geval? De vrucht zelf is nog steeds puntgaaf.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die van jou ziet er nog goed uit @Dahli Die van mij stonden weken op een matje en 2 weken geleden in de kas gezet met een deksel erop, dus kasje in kas. Maar beiden zien er niet goed uit. Ik vind wel dat het geen gemakkelijke vrucht is. Ik vrees dat het bij mij dus niet gelukt is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.