Jump to content

vacatures kok

Robverkerk

Recommended Posts

Hallo lezers,

Ik heb een wat ingewikkelde vraag maar misschien dat jullie me hierbij kunnen helpen. Ik werk al jaren als een zelfstandig werkend kok maar zit de laatste jaren te denken aan een carrière switch. Mijn ouders hebben altijd een moestuin gehad en sinds drie jaar ben ik zelf ook fanatiek aan het zaaien en spitten. Ik zou het geweldig vinden om hier professioneel iets mee te doen. Koken met echt verse producten en proberen om deze goed mogelijk te kweken. Nu ben ik online wat vacatures aan het zoeken op vacature kok, monsterboard en dat soort sites. Maar ik kan natuurlijk niet echt zien of er verse producten gebruikt worden en of ik deze zelf zou mogen verbouwen. Misschien is dit eigenlijk iets wat je zelf op zou moeten zetten maar ik kan toch niet de enige zijn met dit briljante idee Kennen jullie misschien wat restaurants of koks die hun eigen groente verbouwen?

Rob Verkerk

Hallo,

Een tof idee. Ik vrees echter dat je nogal veel groenten zal moeten verbouwen om dagelijks een restaurant te bevoorraden. Niet alleen zal je veel plaats nodig hebben, maar dit zal ook veel tijd kosten, tijd die je niet hebt neem ik aan als je een restaurant runt. Als je in een bestaand restaurant zou werken, zou je dan ook als chef willen werken of je voornamelijk concentreren op het kweken van de groenten?

Ik hoop dat je toch een mogelijkheid vind en wens je alvast veel succes!

Groeten,

Bart

... Kennen jullie misschien wat restaurants of koks die hun eigen groente verbouwen?

Er zijn in Noord Nederland verschillende restaurants die zelf (een deel van) de groenten of kruiden verbouwen.

Twee bekende: Schathoes Verhildersum en Jufferen Lunsing. Zodra me meer namen invallen hoor je nog van me.

Over vacatures weet ik helemaal niets.

jufferen lunsing woon ik 500 meter vandaan. en is vriend van mij.