Geplaatst: 13 augustus 201114 j Ik wil niemand schofferen en rokers ook niet, maar ik vind het niet netjes als je je peukje in andermans tuin gooit. Hoe kijken jullie daar tegen aan? Ik vind zo af en toe peukjes in mijn moestuin en ik ben er absoluut niet blij mee en ik vind het ook een teken van dis respect. Wél zelf je tuin helemaal schoonhouden maar je peukje bij een ander achterlaten. Niet leuk vind ik.
Geplaatst: 14 augustus 201114 j Zeker niet netjes, mijn tuin ligt ook helemaal vol, maar goed die zijn van mezelf! (wel in 3 grote potten hoor, niet tussen de bloemkolen!) Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 14 augustus 201114 j Is inderdaad niet netjes van die mensen! Maar hoe voed je ze op? En zou dat dan helpen? Proberen waard?: Misschien helpt het als je een asbak neer zet, hoewel je zelf niet rookt ( kun je fijn een middeltje mee maken tegen bladluis) Niet geschoten, altijd mis.
Geplaatst: 14 augustus 201114 j Het is zowiezo belachelijk om wat dan ook bij een ander in de tuin te gooien! ik rook zelf, maar het zou niet in me opkomen om mijn peuken bij een ander neer te gooien.
Geplaatst: 18 augustus 201114 j Van peukjes hier geen last, wel andere rommel.Sta ik gisteren te schoffelen aan de tuinmuur, vliegt er daar een blikje Cola recht voor mijn voeten.Smijt dit met een flair terug vanwaar het kwam.Hoorde ik roepen "Hou Uwe rommel bij" Maar het kwam niet terug
Geplaatst: 18 augustus 201114 j Viespeuken.Maar die had je zelf al bedacht .Praten. Moeilijk, maar wat anders? Sterkte.
Geplaatst: 19 augustus 201114 j Jullie hebben gelijk het had ook een blikje cola kunnen zijn, ik heb zelfs al een krentenbol opgevist? Ook zoiets Een asbak zal het niet worden, daar is mijn tuin veel te groot voor. Van peukjes hier geen last, wel andere rommel.Sta ik gisteren te schoffelen aan de tuinmuur, vliegt er daar een blikje Cola recht voor mijn voeten.Smijt dit met een flair terug vanwaar het kwam.Hoorde ik roepen "Hou Uwe rommel bij" Maar het kwam niet terug Viespeuken.Maar die had je zelf al bedacht .Praten. Moeilijk, maar wat anders? Sterkte. Ik denk dat ik weet wie het doet en als het zo blijft zal ik diegene aanspreken. Ik snap dat niet hoor, dat doe je toch niet?
Geplaatst: 19 augustus 201114 j Mensen zijn rare wezens.Bij ons is er ene die plast waar hij op dat moment staat.Heb je pech dan ist naast Uw groenten, lekker Al een paar keer op aangesproken, maar helpt niet.
Geplaatst: 19 augustus 201114 j nou sorry hoor, maar het is echt aso als je dat doet, ik rook zelf ook, maar moet er niet aan denken dat ik er een ander mee zou belasten, kan ik mijn sig. echt nergens kwijt, druk ik hem goed uit, rol het op in een papieren zakdoekje, en gooi het thuis weg. en plassen te gek voor woorden echt waar. ja meer woorden heb ik daar niet voor. Jeanne
Geplaatst: 20 augustus 201114 j Kan je de peuken niet in een envelop doen en Return to sender?Je kan dat dan persoonlijk afgeven en terwijl neurie je Return to sender van Elvis En dan die zijn reactie zien Als je tenminste weet van wie ze zijn. Of Topic, ik doe dat met iemand die weigert 5€ algemene onkosten te betalen, als ik die voorbijloop neurie of fluit (voor de afwisseling) ik Money Money Money
Geplaatst: 22 augustus 201114 j belachelijk zulke lui. Gelukkig ligt mijn moeshoekie in de achtertuin waar niemand bij kan.
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Vandaag stond die te zei**** vlak naast zijn aardbeien.....................lekker Open en bloot, je kon zijn zaakje zien
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Whahah wat een volk toch daar bij jou! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Whahah wat een volk toch daar bij jou! Moet toch stilaan gaan denken dat ik er de enige normale ben
Geplaatst: 25 augustus 201114 j Vandaag stond die te zei**** vlak naast zijn aardbeien.....................lekker Open en bloot, je kon zijn zaakje zien zijn dta gewoon achter tuinen waar dit gebeurt .?? welicht was zijn wc stuk .. gelukkig gebeurt dit niet in onze wijk .als wij hier bv een peuk of andere dingen op de grond buiten gooien kost ons dat al gauw 45,00euro boete .
Geplaatst: 26 augustus 201114 j Mensen zijn rare wezens.Bij ons is er ene die plast waar hij op dat moment staat.Heb je pech dan ist naast Uw groenten, lekker Al een paar keer op aangesproken, maar helpt niet. hmmm bij ons in de buurt is er ook zo iemand. Je bent per ongeluk niet van omgeving boom?
Geplaatst: 26 augustus 201114 j Ben van Niel......................................... ah grappig, dat is uiteraard vlak bij maar zal wel niet over zelfde persoon gaan. Op welk volkstuincomplex zit jij trouwens want voor zo ver ik weet zijn er in de ruppelstreek zelf geen.
Geplaatst: 27 augustus 201114 j Ben van Niel......................................... ah grappig, dat is uiteraard vlak bij maar zal wel niet over zelfde persoon gaan. Op welk volkstuincomplex zit jij trouwens want voor zo ver ik weet zijn er in de ruppelstreek zelf geen. Van geboorte en er mijn jeugd doorgebracht
Geplaatst: 18 september 201114 j Vandaag heeft iemand van de medetuinders een drol van menselijke afkomst gevonden tussen zijn groenten.......................................wc papier lag ernaast
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.