Katie Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Hallo mede tuin/moestuinliefhebbersSinds 2 jaar ben ik de gelukkige bezitter van een tuin waarin een moestuin is opgenomen.De moestuin bestaat uit 4 vakken. Inmiddels heb ik 1 vak tot kruidenvak gebombardeerd in 1 vak staan aardbeien sla worteltjes en dat soort dingen en 2 vakken gebruik ik om 1 jarige snijbloemen in te zaaien.Ik vind het heerlijk om in de tuin bezig te zijn en ben nog volop aan het ontdekken, maak de klassieke beginnersfouten door hoogtes door elkaar te gooien, te dicht op elkaar te zaaien en dat soort dingen. Ik ben al een hoop waardevolle tips en informatie op dit forum tegengekomen die ik goed kan gebruiken.De rest van de tuin is al redelijk aangelegd en ook daar ben ik gewoon gaan proberen, nog niet altijd met het gewenste resultaat maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel gaat komen.Een volgende keer ga ik proberen afbeeldingen toe te voegen. Groeten uit Gelder bijna Brabant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Welkom Katie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 welkom Katie groetjes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Hallo Katie, Welkom ; hier valt een hoop te lezen en te leren; leuk forum hier! Veel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Welkom veel plezier hier Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Welkom ! Quote http://www.doudou-creaties.nlhttp://www.epipen-tas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Welkom en veel moestuin- en forumplezier! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katie Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Wat een leuk welkom, ik weet zeker dat ik veel plezier aan dit forum ga beleven Veel groeten, Katie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts