Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb enkele paprika planten waar ik dit jaar verschrikkelijk te laat mee was, maar heb ze wel laten staan.

Nu zijn er 2 heftig aan het bloeien, maakt een eventuele paprika nog een kans of is het al te laat?

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

Spijtig maar te laat, zelfs voor groene niet afgerijpte, of het zou nu pas maanden zomer moeten worden

Aanpassing; topicstarter zal géén groene meer hebben, daar is te laat voor.

aangepast door Gast

Geplaatst:
Spijtig maar te laat, zelfs voor groene niet afgerijpte

Goed te weten, dan kan de jungle op de vensterbank verdwijnen. Heeft er 5 mnd over gedaan te worden tot een groene zonwering. Vooral groene paprika en pepers met een enkele rode erin. Over 5 mnd. nieuwe poging.

Geplaatst:

Die peperplanten hou ik de winter door( is iig het plan) dat heb je in het voorjaar een voorsprong.

Geplaatst:
Spijtig maar te laat, zelfs voor groene niet afgerijpte

Goed te weten, dan kan de jungle op de vensterbank verdwijnen. Heeft er 5 mnd over gedaan te worden tot een groene zonwering. Vooral groene paprika en pepers met een enkele rode erin. Over 5 mnd. nieuwe poging.

Voor een plant net in de bloei lijkt het me ook te laat, voor die van jou helena, hoeft dat helemaal nog niet zo te zijn hoor, als ze nu groen zijn en bij de pepers al rode is er niks aan de hand hoor, komt wel goed! Zeker als we nog een goede september maand krijgen.

Vind het wel een rare opmerking Borsalino, paprika's die rijpen in september is heel normaal toch, buitenplanten rijpen iig niet eerder dan vanaf september dus dan kunnen deze in de vensterbank ook gewoon nog, voor hetzelfde geld heeft ze ze nu weggegooid!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Koert was daar nu een rare opmerking aan, je zegt zelf dat het te laat is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:
Voor bloesem is het te laat, voor vruchten die halverwege zijn niet.

het jammer

Geplaatst:
Ik heb enkele paprika planten waar ik dit jaar verschrikkelijk te laat mee was, maar heb ze wel laten staan.

Nu zijn er 2 heftig aan het bloeien, maakt een eventuele paprika nog een kans of is het al te laat?

Het gaat hier toch over paprika die net aan het bloeien is.

Er zijn nog geen vruchten!!!

Dus te laat.

Geplaatst:

Nee, nog niet geoogst, had vandaag geen tijd om gelijk de ramen te lappen. Wel de eerste rode peper hiervan door de pasta saus gedaan, gloeiende dat was een pittige. Ze mogen nog een maandje blijven dus, gelukkig, Hoe dankbaarder werk de ramen poetsen gaat zijn

Geplaatst:

Het gaat hier toch over paprika die net aan het bloeien is.

Er zijn nog geen vruchten!!!

Dus te laat.

Ja dan zeker, misschien dat ik je dan verkeerd begrijp door de taalbarriëre maar je schrijft toch dit:

Spijtig maar te laat, zelfs voor groene niet afgerijpte, of het zou nu pas maanden zomer moeten worden
Op dat : zelfs voor groene....reageerde ik en ook Helena die door die opmerking aangeeft haar planten met groene, niet afgerijpte paprika's te verwijderen omdat het volgens jou te laat is! Of wat bedoelde je daar mee dan?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Haha, bedoel dat topicstarter nu pas bloesem heeft ze zelfs geen groene niet afgerijpte zal hebben.

Zelfs het nog een mooie nazomer zou worden.

Weet wel dat je NU hedentendage groene hebt ze nog afrijpen, heb er zelf nog enkele hangen om weg te geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.