essiebes Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Nou, stel ik hier pas een vraag over groente en fruit op het balkon, is het misschien helemaal niet meer nodig Want heel waarschijnlijk krijgen we volgende maand een ander huis, mét een tuin. Daar was eigenlijk helemaal geen zicht op (want geen geld om te kopen, dus huren, maar gigantische wachtlijst dus pas over iets van 4 jaar zicht op een eengezinswoning). Maar nu wil er iemand woningruil met ons doen Diegene kan door omstandigheden zelf de tuin niet meer onderhouden, dus wil er vanaf. We moeten alleen nog de definitieve goedkeuring van de woningbouwvereniging krijgen, maar waarschijnlijk zit dat allemaal wel goed. Dus dan kan mijn appelboom lekker de grond in, en kan ik volgend voorjaar tomaten en komkommers en aardbeien in mijn tuin gaan kweken! Nou dat wilde ik toch wel even met jullie delen. Ik ben echt superblij en ook nog best wel zenuwachtig, aangezien het nog niet 100% rond is (maar wel 95% ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Te gek!! Oh heerlijk zeg! Ik weet mijn stap van balkon naar tuin nog goed... Ik duim voor je dat het doorgaat Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Goed nieuws! Leuk hoor! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Van harte gefeliciteerd,veel plezier met je nieuwe woning en je tuin.gr. jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Alvast gefeliciteerd dan maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorien Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Oh wow!! Leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 Dank jullie wel!Ik vind het superspannend allemaal, want morgen of overmorgen krijgen we waarschijnlijk definitief te horen of het doorgaat. Ik ben alvast druk aan het shoppen gegaan voor laminaat enzo (alleen prijzen kijken he, nog niks kopen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Laminaat in de tuin? Wij hebben gewoon tegels! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thessa Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Ohh, wat gaaf!!heel veel plezier en succes !!laat je tegen die tijd weten of het doorgaat en evt is geworden ?? Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted October 15, 2010 Author Share Posted October 15, 2010 Laminaat in de tuin? Wij hebben gewoon tegels! Ja hallooooo tegels zijn zoooo 2009.... Nou het gaat door! 19 november is het zover. Dus ik ben al op zoek naar dozen om spullen in te pakken. Mss maak ik zaterdag kans op wat bananendozen op de markt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Geweldig! Spannend Als ze bij een supermarkt een actie hebben met bananen, dan stikt het daar ook altijd van de dozen. Of ander groot fruit. Zoals ananas of meloen. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 Hallo weer Ik ben inmiddels verhuisd. De tuin ligt nog vol puinafval Dus foto's ga ik maar even niet plaatsen... Maar ik ben alvast helemaal blij met mijn tuin en aankomend voorjaar dan gaan we hem een beetje opknappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patatje Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 Alvast proficiat met uw toekomstige tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts