Gast Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Hoi je moet als je geen creditcard of paypal hebt een bestelformulier invullen. Dat heb ik gedaan en nu wacht ik op een mail voor de rekeningnummer zodat ik het geld kan overmaken. heb behoorlijk veel besteld wat vaste planten en wat kruiden en groente. Quote
wilmer Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Mijn ervaring is wel dat bij de wat meer bijzonder zaden er ook altijd redelijk veel zadentussen zitten die niet kiemen. Maar als je de prijs bekijkt en hoe bijzonder de planten zijn die ze aanbiedt vind ik het de gok meer dan waard. Quote
Gast Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Hoi allemaal dit is de lijst van de bestelde zaden. de betaling is binnen nu even op de zaden wachten.Groetjes Jessica Ik stuur je:Agastache "Honey Bee Blue" (Dropplant) Allium schoenoprasum (Bieslook) Allium tuberosum (Chinese bieslook) Blitum virgatum (Aardbeispinazie) Brassica campestris (Raapstelen) Brassica oleracea botrytis var. botrytis (Bloemkool) Brassica oleracea chinensis (Paksoi) Brassica oleracea rubra (Rode kool) Calamintha sylvatica ssp ascendens (Steenthijm) Capsicum annuum "Red, sweet & pointed" (Zoete puntpaprika) Capsicum annuum "Sivri demre" (Turkse peper) Chamaemelum reticutita (Kamille) Cucurbita pepo "Spaghetti" (Spaghetti Squash) Daucus carota "Parijse" (Zomerwortel) Daucus carota 'mix' (Wortel) Lotus tetragonolobus (Asperge-erwt, vleugelboon) Raphanus sativus "Sango" (Radijs) Solanum spontaneum (Kruisbestomaat) Verbena stricta (Lavendel-ijzerhard) Zea mais (Aardbeimais) Zea mais 'Popcorn' (Mais) Quote
Bubbels Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 Was ik weer, heb de eerdere webshop gesloten en met een nieuw en uitgebreider systeem http://dapsseeds.pridesranch.nl/ gestart. Betalen kan nu bijvoorbeeld ook met paypal. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Holland Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Mensen bekend met deze site? http://vivara.nl/ctrl/node:105;page:31;/planten Hebben leuke tuinproducten en zaden, bollen, planten etc. M'n moeder kwam 'm vandaag toevallig tegen. Quote Vriendelijke groeten, Holland
Piroska Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik heb deze week hier wat zaden besteld: http://www.tessgruun.eu/webshop/188685-tomaten Ze hebben vrij veel tomaten en perperzaden, ook wat zeldzamere. Sommige dingen zijn duurder dan elders maar het meest is redelijk goedkoop, ook kan je kleine hoeveelheden kopen. ( relatief wat duurder natuurlijk) Tot nog toe fijne ervaring, snelle reactie op mijn bestelling. Er ging wat mis mbt de verzendkosten, ik kreeg na mijn vraag hierover meteen een tegoedbon aangeboden ( hoger dan de geleden schade, mocht ook geld terug trouwens maar ik koos voor de tegoedbon) en een keuze uit ofwel gratis wat tomatenzaad ofwel gratis wat peperzaad om het goed te maken. Communicatie verloopt uitstekend, snel antwoord als ik wat zeg/vraag. Je wordt ook op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. tot nog toe tevreden! Ik kan volgende week pas zien of ik ook daadwerkelijk alles gekregen heb wat ik bestelde, want het is naar Nederland gestuurd, mocht het een domper zijn dan laat ik het nog wel weten. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Uppy Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Sinds vandaag heeft Diana's mooie moestuin haar zaden online. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
balkontuinder Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Bedankt voor de tip! Ik heb direct besteld. Quote
Bubbels Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Ah, mooi, daar ga ik gelijk even kijken. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Holland Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb daar ook voor het eerst besteld Ben benieuwd Blijft de info over de soorten die je koopt het hele jaar online of kan je deze beter even opslaan op je pc? Quote Vriendelijke groeten, Holland
balkontuinder Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Dat staat op de hoofdpagina van de zadenlijst. Het blijft tot mei online staan, maar ze raadt sowieso aan om het voor jezelf ook op te slaan mocht er iets misgaan. Quote
Holland Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Oké ga ik dat doen Quote Vriendelijke groeten, Holland
Erny Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Gewoon opslaan die info. Dan heb je het tenminste zelf. Had de lijst gisteren doorgekeken maar werd zowaar niet teveel verleid en heb dus dit jaar nix besteld... Quote
Balto Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ik heb er wel besteld (voor de eerste keer). 10 soorten tomaat. Ben erg benieuwd Lekker goedkoop. Ben evenveel kwijt als voor 1 soort trostomaat uit het tuincentrum.. Goeie tip, van het opslaan van info! Quote
Holland Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Als je op marktplaats kijkt zijn er wel meer mensen die zaden uit eigen teelt aanbieden. Vaak allemaal rond de 50 cent Quote Vriendelijke groeten, Holland
geertlaurent Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Hopelijk nog net op tijd voor enkele speciale tomaatjes, zoals de coral queen. Gelukkig las ik dit topic nog anders was ik weer veels te laatgeweest u Quote
dennislp Geplaatst: 13 december 2014 Geplaatst: 13 december 2014 De catalogus van Vlaamszaadhuis.com heb ik vandaag weer ontvangen, heerlijk Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
appelvrouw Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 Zojuist een flinke bestelling gedaan bij Rareseeds (USA). Het bestellen ging in ieder geval heel erg gemakkelijk..de prijs van de zaden is ok. Alleen de (mooie) catalogus was behoorlijk prijzig: 25 dollar voor hen die overzee wonen. Ze hebben ook een gewone zaadcatalogus, die is een stuk minder duur..5 dollar. Al met al was ik voor het verzenden 17 dollar kwijt, wat prijziger is doordat de catalogus erbij zit.De koers van de dollar is dan wel weer mooi laag..voor 105 dollar betaal ik ongeveer 85 euro Al met al betaal ik nog geen 3 euro per zakje zaad inclusief verzenden. Ik zal het hier laten weten hoe lang het duurt voordat het binnen is. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Holland Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 Hoe betaal je dat dan Appelvrouw? Met credit card? Quote Vriendelijke groeten, Holland
appelvrouw Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 Nee, ik betaalde met Paypall. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Holland Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 Hmm ok dankuwel! Quote Vriendelijke groeten, Holland
Bubbels Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 Ik vind www.timeless-tomatoes.com ook fijn. Geen verzendkosten en een heel vriendelijk verkoopster (ze verkoopt ook op Ebay onder de naam bluepeahen trouwens)http://www.tomatenundanderes.eu/ heb ik van de week besteld. Wederom een vriendelijke verkoper, zeer nette prijzen en je hoeft pas na ontvangst van je zaden te betalen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Erny Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 (aangepast) Vers van de pers... Een prachtige nieuwe Chilizadenwebshop met veel mooie afwijkende soorten. Anchilliques Seed Shop http://anchillique.nl/ Oprichtster is een vertrouwd lid op de peperfora, de hobby is een beetje uit de hand gelopen. 15 december 2014 aangepast door Gast Quote
Bubbels Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Mooi hoor! En wat een geinige naam zo. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
thea Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 Cataloge gekregen van de winkel van de Sneeker Zaadhandel. www.intuinen.nl Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.