Ga naar inhoud

Zaden/planten webshops binnen/buitenland

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

je moet als je geen creditcard of paypal hebt een bestelformulier invullen. Dat heb ik gedaan en nu wacht ik op een mail voor de rekeningnummer zodat ik het geld kan overmaken. heb behoorlijk veel besteld wat vaste planten en wat kruiden en groente.

Geplaatst:

Mijn ervaring is wel dat bij de wat meer bijzonder zaden er ook altijd redelijk veel zadentussen zitten die niet kiemen. Maar als je de prijs bekijkt en hoe bijzonder de planten zijn die ze aanbiedt vind ik het de gok meer dan waard.

Geplaatst:

Hoi allemaal

dit is de lijst van de bestelde zaden. de betaling is binnen nu even op de zaden wachten.

Groetjes Jessica

Ik stuur je:

Agastache "Honey Bee Blue" (Dropplant)

Allium schoenoprasum (Bieslook)

Allium tuberosum (Chinese bieslook)

Blitum virgatum (Aardbeispinazie)

Brassica campestris (Raapstelen)

Brassica oleracea botrytis var. botrytis (Bloemkool)

Brassica oleracea chinensis (Paksoi)

Brassica oleracea rubra (Rode kool)

Calamintha sylvatica ssp ascendens (Steenthijm)

Capsicum annuum "Red, sweet & pointed" (Zoete puntpaprika)

Capsicum annuum "Sivri demre" (Turkse peper)

Chamaemelum reticutita (Kamille)

Cucurbita pepo "Spaghetti" (Spaghetti Squash)

Daucus carota "Parijse" (Zomerwortel)

Daucus carota 'mix' (Wortel)

Lotus tetragonolobus (Asperge-erwt, vleugelboon)

Raphanus sativus "Sango" (Radijs)

Solanum spontaneum (Kruisbestomaat)

Verbena stricta (Lavendel-ijzerhard)

Zea mais (Aardbeimais)

Zea mais 'Popcorn' (Mais)

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb deze week hier wat zaden besteld:

http://www.tessgruun.eu/webshop/188685-tomaten

Ze hebben vrij veel tomaten en perperzaden, ook wat zeldzamere. Sommige dingen zijn duurder dan elders maar het meest is redelijk goedkoop, ook kan je kleine hoeveelheden kopen. ( relatief wat duurder natuurlijk)

Tot nog toe fijne ervaring, snelle reactie op mijn bestelling. Er ging wat mis mbt de verzendkosten, ik kreeg na mijn vraag hierover meteen een tegoedbon aangeboden ( hoger dan de geleden schade, mocht ook geld terug trouwens maar ik koos voor de tegoedbon) en een keuze uit ofwel gratis wat tomatenzaad ofwel gratis wat peperzaad om het goed te maken.

Communicatie verloopt uitstekend, snel antwoord als ik wat zeg/vraag. Je wordt ook op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

tot nog toe tevreden! Ik kan volgende week pas zien of ik ook daadwerkelijk alles gekregen heb wat ik bestelde, want het is naar Nederland gestuurd, mocht het een domper zijn dan laat ik het nog wel weten.

Geplaatst:

Ik heb daar ook voor het eerst besteld Ben benieuwd Blijft de info over de soorten die je koopt het hele jaar online of kan je deze beter even opslaan op je pc?

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Gewoon opslaan die info. Dan heb je het tenminste zelf.

Had de lijst gisteren doorgekeken maar werd zowaar niet teveel verleid en heb dus dit jaar nix besteld...

Geplaatst:

Ik heb er wel besteld (voor de eerste keer). 10 soorten tomaat. Ben erg benieuwd Lekker goedkoop. Ben evenveel kwijt als voor 1 soort trostomaat uit het tuincentrum..

Goeie tip, van het opslaan van info!

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Zojuist een flinke bestelling gedaan bij Rareseeds (USA).

Het bestellen ging in ieder geval heel erg gemakkelijk..de prijs van de zaden is ok. Alleen de (mooie) catalogus was behoorlijk prijzig: 25 dollar voor hen die overzee wonen. Ze hebben ook een gewone zaadcatalogus, die is een stuk minder duur..5 dollar.

Al met al was ik voor het verzenden 17 dollar kwijt, wat prijziger is doordat de catalogus erbij zit.

De koers van de dollar is dan wel weer mooi laag..voor 105 dollar betaal ik ongeveer 85 euro

Al met al betaal ik nog geen 3 euro per zakje zaad inclusief verzenden. Ik zal het hier laten weten hoe lang het duurt voordat het binnen is.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst: (aangepast)

Vers van de pers...

Een prachtige nieuwe Chilizadenwebshop met veel mooie afwijkende soorten.

Anchilliques Seed Shop

http://anchillique.nl/

Oprichtster is een vertrouwd lid op de peperfora, de hobby is een beetje uit de hand gelopen.

aangepast door Gast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...