Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2024 Geplaatst: 17 september 2024 Ik heb kiwi's!(bessen...) 1e oogst . Er hangen er nog wat, maar die zijn nog harder. 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mai Pensato Geplaatst: 17 september 2024 Geplaatst: 17 september 2024 1 uur terug, Jorieke123 zei: Ik heb kiwi's!(bessen Welk ras is het? In ieder geval geen Issai want die zijn groen en nog niet rijp (althans bij mij in de kas nog niet) 1 Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2024 Geplaatst: 17 september 2024 Als het goed is, is dit 'Big Beauty' Ik heb in 2018 een pakket met 3 kiwibessen gekocht bij Vreeken. 1 man (Strongly), en 2 vrouwen (Big Beauty en Pink Beauty) 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 17 september 2024 Geplaatst: 17 september 2024 Sinds eind augustus oogst ik van Cherry Bomb, een Duitse selectie met daarin materiaal ingekruist van Act. Kolomikta, wat het vroege oogst moment verklaart. De grootste oogst moet nog komen van klassiekers als Geneva en Weiki. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.